زیارت مجازی حرم امام هشتم با نرم افزار سه بعدی سایه ملکوت

نرم افزار سه بعدی سایه های ملکوت برای اولین بار امکان زیارت مجازی تمامی صحن های حرم مطهر امام رضا(ع) را فراهم کرده است این نرم افزار در بخش دیجیتال نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نرم افزار سایه های ملکوت که برای اولین بار امکان زیارت مجازی حرم امام رضا(ع) را فراهم کرده است، به شبیه سازی سه بعدی تمامی صحن ها، بست ها و روضه منوره امام رضا (ع) پرداخته است.

بنا به این گزارش این نرم افزار که در گذشته تنها امکان زیارت دو صحن از حرم امام رضا(ع) را فراهم می کرد، در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم کامل شده است و تمامی صحن های حرم را در بر می گیرد.

نرم افزار سایه ملکوت در غرفه شماره 60 بخش دیجیتال نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با 80 درصد تخفیف ویژه نمایشگاه به قیمت 5 هزار تومان به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

 

همچنین تعاونی اعتباری ثامن الائمه هر شب 8 هدیه 50 هزار تومانی به خریدار این نرم افزار هدیه می کند. طبق این گزارش بیش از هزار ساعت صوت در قالب سخنرانی، مدیحه سرایی، مناجات، ادعیه و غیره و همچنین آشنایی تاریخچه حرم مطهر، بزرگان مدفون در حرم مطهر و کرامات امام هشتم در این نرم افزار تعبیه شده و کاربران می توانند دراین نرم افزار با زندگی امام هشتم و روایات حکیمانه و پندآموز آن حضرت آشنا شوند. همچنین چهار دوره ترتیل کامل قرآن کریم، صدها قرائت مجلسی و ده ها قرائت عامیانه از دیگر امکانات این نرم افزار است.

شایان ذکر است کاربران نرم افزار سایه های ملکوت امکان شرکت در مسابقه هفتگی و برخورداری از هزاران جایزه نفیس و ارزنده را می یابند. نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 4 شهریور مصادف 25 ماه مبارک رمضان در شبستان مصلای امام خمینی تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.

پایان پیام/

 

کد خبر 61128

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha