حمایت از مؤسسات قرآنی یکپارچه خواهد شد

خبرگزاری شبستان: معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حمایت از مؤسسات قرآنی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکپارچه شده و از سوی اتحادیه‌ای واحد هماهنگی و مدیریت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام محمدرضا حشتمی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز (29 شهریور) در مراسم افتتاح سومین استودیوی تخصصی قرآنی کشور در تبریز که در ساختمان شهرک اندیشه مؤسسه مهد قرآن آذربایجان‌شرقی برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت های چندین ساله مؤسسه مهد قرآن با برکات و آثار ارزشمندی همراه بوده است.
وی با بیان این‌که ترویج فرهنگ قرآنی نیازمند تولید محصولات فرهنگی مرتبط با این عرصه است، خاطرنشان کرد: فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای تولید آثار فاخر قرآنی از جمله اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ چنانکه امروز شاهد آغاز فعالیت سومین استودیوی تخصصی قرآنی کشور در تبریز هستیم.
حجت الاسلام حشتمی با اشاره به این‌که ترویج و انتقال مفاهیم قرآنی بر عهده این وزارتخانه است، گفت: حقیقت امر آن است که اگر فهم قرآنی جامعه پایین باشد، به یقین با آسیب های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی مواجه خواهیم شد.
معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از ساماندهی بیمه فعالان قرآنی کشور خبر داد و گفت: حمایت از مؤسسات قرآنی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز یکپارچه شده و از سوی اتحادیه‌ای واحد هماهنگی و مدیریت خواهد شد.
گفتنی است، سومین استودیوی تخصصی قرآنی امروز با حضور حجت الاسلام محمدرضا حشمتی، معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی، در شهرک اندیشه تبریز افتتاح شد.

 

کد خبر 657098

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha