دریافت نزدیک به ۷۰۰ اثر در نخستین جشنواره « فیلم کوتاه امید» در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل بحران استانداری یزد با اشاره به میزبانی استان یزد گفت: در نخستین جشنواره « فیلم کوتاه امید» تعداد حدود ۷۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، هادی هادی نسب، مدیر کل بحران استانداری یزد شب گذشته (5 دی) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» در سالن هلال احمر یزد گفت: جشنواره ملی « فیلم کوتاه امید» به عنوان جشنواره پیشنهادی از استان یزد بود که مورد تایید وزارت کشور قرار گرفت.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره استفاده از زبان هنر به منظور آموزش و مدیریت بحران در مواقع بحرانی بود که به صورت ملی و با حضور هنرمندان کشوری برگزار شد.

 

مدیر کل بحران استانداری یزد خاطرنشان کرد: ما در این جشنواره آموزش غیر مستقیم، فیلم و عکس را مورد توجه قرار دادیم که در زمان معین شده تا پایان آذرماه تعداد 694 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

 

هادی نسب بیان کرد: خوشبختانه در گام اول این جشنواره تعداد آثار ارسالی مناسب ارزیابی شد و امید است که در سال های آینده این جشنواره به صورت منطقه ای و بین المللی برگزار شد.

 

وی گفت: تعداد 44 اثر توسط هیات داوران انتخاب شد که به مدت سه شب در سینما تک یزد به نمایش درآمد و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفت.

 

مدیر کل بحران استانداری یزد خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که در مدیریت بحران اگر حرکتی فرهنگی و هنری انجام شود به خوبی کارهای ما ماندگار می شود.

 

هادی نسب ادامه داد: اگر این تحول انتقال پیدا کند میتواند فضایی ایجاد کند که حتی فضایی مانند زلزله در تهران مدیریت شود و آشفتگی ایجاد نکند.

 

وی گفت: مدیریت و آموزش باید با زبان هنر به مردم انتقال پیدا کند و حتی به صورت جهانی نیز گسترش پیدا کند تا تلفات جانی به حداقل برسد.

کد خبر 678855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha