مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ورزش و ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه جوانان در تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ایوب بهتاج، مدیر کل ورزش و ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم ویژه جوانان در تبریز خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان، همایش بزرگ کوه‌روی، سلسله همایش های پیاده روی خانوادگی، مسابقات قهرمانی اسنوکر آسیا و مسابقات سراسری در رشته های مختلف از از جمله برنامه های این وزارتخانه به مناسبت تبریز ۲۰۱۸ برشمرد و گفت: مسابقات بین‌المللی والیبال نشسته تبریز نیز با حضور شش تیم برتر والیبال نشسته جهان در تبریز برگزار خواهد شد.

ابتهاج افزود: تیم های شرکت کننده این مسابقات بین‌المللی 28 فروردین به تبریز وارد می‌شوند که شامل آلمان، اکراین، امریکا، روسیه و بوسنی هستند و در کنار تیم ملی ایران در این مسابقات رقابت خواهند کرد.

وی با بیان این‌که سالن صدرای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به عنوان سالن استاندارد و محل برگزاری مسابقات انتخاب شده است، گفت: محل تمرین تیم‌های نیز هم سالن خاوران است.

مدیر کل ورزش و ورزش جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که 29 فروردین جلسه فنی مسابقات برگزار و این رقابت‌ها از تاریخ 30 فروردین آغاز می‌شود، گفت: این مسابقات به صورت زنده از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

وی جایزه نقدی مسابقات را 30 هزار دلار اعلام کرد و افزود: 22 هزار دلار به تیم‌های اول تا سوم و بقیه جایزه ویژه منتخبین بخش‌های انفرادی است.

کد خبر 698910

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha