رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران در زمان و مکان مناسب باشد

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به یکی از فرودگاه های سوریه و شهادت تعدادی از فرزندان ایران اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران در زمان و مکان مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به حمله موشکی روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به یکی از فرودگاه های سوریه اظهار داشت: در نتیجه این حمله تعدادی از نیروهای ایرانی مستقر در این فرودگاه به شهادت رسیدند.

وی با بیان این‌که شهادت آرزوی جوانان مدافع حرم است، خاطرنشان کرد: اگر امروز با وجود تهدیدهای روزافزون دشمنان نظام در کشورهای همسایه، در آرامش و امنیت کامل هستیم، مرهون خون شهدایی است که در عراق و سوریه در دفاع از حریم انقلاب اسلامی شب و روز نمی شناسند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که رژیم صهیونیستی منتظر پاسخ قاطع ایران در زمان و مکان مناسب باشد، گفت: بی شک انتقام خون شهدای ایرانی را خواهیم گرفت و اجازه نخواهیم داد رژیم کودک‌کش صهیونیستی دامنه جنایات و توطئه های خود را در دیگر کشورهای منطقه بگستراند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که تهدید مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر این‌که اجازه نمی‌دهند ایران در سوریه باقی بماند، بیهوده، توخالی و نشان از استیصال غرب است، گفت: مقامات رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدانند، جمهوری اسلامی ایران هر کجا برای مقابله با سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی لازم باشد، حضور پیدا خواهد کرد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نوسات قیمت ارز و بروز برخی مشکلات اقتصادی در روزهای اخیر اظهار داشت: بی‌تحرکی نهادهای مسؤول، اقتصاد کشور را دستخوش تلاطم‌ کرده است، تا جایی که قیمت ارز تا چند روز گذشته سیر صعودی به خود گرفته بود.

وی با بیان این‌که اقدام دولت در اعلام نرخ رسمی دلار به صورت مقطعی وضعیت آشفته بازار ارز را آرامش بخشید، تصریح کرد: جامعه منتظر پاسخ‌ قانع کننده دستگاه‌های مسؤول در زمینه اقتصاد و سیر صعودی قیمت ارز است، سؤال اینجاست که تا کی باید چشمان مدیران ما به خارج از مرزهای کشور باشد؟

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: رویایی محقق شدن وعده های برجام تا کی ادامه خواهد داشت؟ مگر راه حل‌های کوتاه مدت و بلند مدت این مشکل هنوز مشخص نشده است؟ اعتقاد داریم ریشه اصلی مشکلات اقتصادی کشور در عدم توجه به توصیه‌های رهبر انقلاب و سیاست های ابلاغی  اقتصاد مقاومتی است.

کد خبر 699362

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha