جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آل‌‌سعود همراه است

خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان بزرگترین جنایتکار تاریخ بشریت، در طول ۷۰ سال گذشته با رژیم آل‌سعود رابطه پنهانی داشته و حامی رژیم بعث در جنگ تحمیلی علیه ایران نیز بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به اظهارات اخیر ولیعهد رژیم سعودی در رابطه با اسرائیل اظهار داشت: ولیعهد جاهل عربستان در اظهارات اخیرش بزرگترین خیانت را علیه مسلمانان فلسطین انجام داده است.

وی با بیان این‌که رژیم آل‌سعود که همواره خود را خادم الحرمین معرفی کرده؛ سال‌های سال است که با رژیم صهیونیستی رابطه دارد، افزود: شکی نیست که جنایات صهیونیزم بدون حمایت و پشتیبانی برخی از شیوخ مرتجع عربی در منطقه و سران برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس ممکن نبوده است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که رژیم صهیونیستی در طول تاریخ از هیچ جنایتی علیه مسلمانان مظلوم فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی ابایی نداشته است، افزود: این رژیم عنوان بزرگترین جنایتکار تاریخ بشریت است، چنانکه در طول ۷۰ سال گذشته با رژیم آل‌سعود رابطه پنهانی داشته و حامی رژیم بعث در جنگ تحمیلی علیه ایران نیز بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم ادامه داد: نظامیان صهیونیست در جدیدترین جنایت ضدبشری خود هفته گذشته راهپیمایی فلسطینی‌ها را به گلوله بسته و ۱۷ نفر را به شهادت رسانده و هزاران نفر را مجروح کردند، این در حالیست که شاهد سکوت‌ مرگ‌بار مجامع بین‌المللی و مدعیان بشردوستی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی هستیم.

وی با بیان این‌که این جنایت وحشیانه نشان از ترس رژیم صهیونیستی، حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن از پیروزی جبهه مقاومت است، گفت: رهبر معظم انقلاب حمایت از ملت مظلوم فلسطین را یک فریضه الهی و وظیفه دانسته‌ و تنها راه‌حل مشکل فلسطین مقاومت و مجاهدت در راه آزادی اراضی اشغالی بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن ۲۰ فروردین روز ملی انرژی هسته‌ای در کشور اظهار داشت: دانشمندان جوان هسته‌ای کشور با ویژگی‌های مشترک و اهداف مشخص مسیر صلح ‌آمیز کردن هسته‌ای در کشور را تحقق بخشیدند.

وی تولید برق، داروسازی، پزشکی و امور بهداشتی، دامپزشکی و دامپروری، دسترسی به منابع آب، صنایع غذایی و کشاورزی، صنعت و شناسایی مین‌های ضدنفر را از جمله کاربردهای صلح آمیر انرژی هسته‌ای دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران توانسته با تکیه بر دانشمندان جوان خود به دستاوردهای بزرگی در این عرصه برسد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که شهدای هسته‌ای سند مظلومیت ملت ایران هستند، خاطرنشان کرد: عشق به وطن، تعهد و مسؤولیت‌پذیری، تسلط بر علم، تحقیق و عمل از جمله ویژگی‌های مشترک شهدای هسته‌ای بوده است که بایستی راه و هدف آن بزرگمردان تداوم داشته باشد.

کد خبر 698013

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha