نباید انتظار دوستی از دشمنان نظام داشت

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: باید به این حقیقت آگاه بود که دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه امروز در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه عاشورا در تبریز پایان ماه مبارک رمضان را فرصتی برای درک مقام عبودیت دانست و اظهار داشت: باید شکرگزار نعمت الهی به موجب ماه مبارک رمضان باشیم.

وی با بیان این‌که ماه رمضان با همه زیبایی‌هایش مقدمه و زمینه‌ای برای رسیدن انسان به مرتبه‌ای از انسانیت است، گفت: هرقدر روح عبودیت در انسان تقویت شود، عبادت‌هایش اثرگذارتر است چراکه احتمال دارد فردی چند هزار سال عبادت کند ولی به مقام عبد نرسد.

حجت الاسلام حاجی صادقی رمضان را فرصتی گرانبها برای رسیدن به مقام عبودیت دانست و تصریح کرد:بندگی خدا یعنی آزادی، پیروزی در جهاد اکبر و اصغر است و خوشا به حال آنانی که خودی ندارند که نشان دهند بلکه تلاش می‌کنند خدا را نشان دهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود بصیرت دینی را لازمه رسیدن به مقام عبودیت دانست و افزود: دومین راه عبودیت؛ تکلیف‌محوری و تکلیف‌گرایی است، البته ولایت‌مداری نیز یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین راه برای این امر است، چراکه ولایت فقیه تجلی‌بخش حاکمیت و ربوبیت خداوند و یگانه راه دستیابی به فرمان خداست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پاسداری از انقلاب اسلامی ایران را افتخار سپاه و بسیج دانست و اظهار داشت: باید به این حقیقت آگاه بود که دشمنی دشمن تمام شدنی نیست و امکان ندارد روزی جنگ جبهه حق و انقلاب و اسلامی با جبهه استکبار تمام شود.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: شاید شیوه و رویه جنگ عوض شود ولی هیچ‌گاه این جنگ تمام نخواهد شد و همیشه ادامه دارد. به عبارت دیگر از دشمن نباید انتظاری جز دشمنی داشت.

 

کد خبر 711037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha