بالاترین کمال انسان، رسیدن مقام عبودیت است

خبرگزاری شبستان: حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان این‌که بالاترین کمال انسان، رسیدن مقام بندگی و عبودیت است، ادامه داد: خوشا به حال آنان که از نماز و روزه برای تقرب به درگاه الهی و درک مبدأ و معاد استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران امروز در جمع شرکت‌کنندگان نماز عید سعید فطر تبریز اظهار داشت: عید فطر بزرگ‌ترین عید مسلمانان و جشن دستیابی به عالی‌ترین درجه عبودیت است.

وی با بیان این‌که بالاترین کمال انسان، رسیدن مقام بندگی و عبودیت است، ادامه داد: خوشا به حال آنان که از نماز و روزه برای تقرب به درگاه الهی و درک مبدأ و معاد استفاده کردند.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: امروز فرصتی است که با خود بیندیشیم که آیا توانسته‌ایم از ابزار رمضان برای عبودیت بهره‌مند شویم یا نه؟ در این عید بزرگ از خداوند بخواهیم در صراط مستقیم بمانیم و گرفتار آسیب‌ها نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که جنگ استکبار جهانی با ایران بر سر انرژی هسته‌ای و موشک نیست، اظهار داشت: آنان با ایدئولوژی و دین و ایمان ملت ایران دشمنی دارند.

وی با بیان این‌که دشمن برای از بین بردن دین ما تلاش می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز تمام تلاش و توطئه دشمن برای از بین بردن روحیه انقلابی همچنین آمادگی و ایستادگی بر سر اصول انقلاب است؛ طبق فرموده مقام معظم رهبری تا ملت به این انقلاب وفادار هستند، مشکلی برای انقلاب ایجاد نخواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با بیان اینکه تکیه بر استکبار و اروپا اقتصاد ما را شکوفا نخواهد کرد، افزود: اگر چشممان به دست آمریکا و اروپا باشد، دیگر نباید از خدا انتظار کمک داشت.

کد خبر 711137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha