اعلام آمادگی ۱۸ تیم خارجی برای حضور در تور بین المللی آذربایجان

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اعلام آمادگی ۱۸ تیم خارجی برای حضور در تور سی‌و‌سوم، ادامه داد: در دوره گذشته تور ۹ تیم خارجی شرکت داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی امروز در جلسه هماهنگی سی‌و‌سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان گفت: مدیران کل و معاونان ورزش و جوانان سه استان آذربایجان‌غربی، اردبیل و آذربایجان‌شرقی با ابلاغ معاون وزیر جزو چارت تشکیلاتی تور سی‌و‌سوم خواهند بود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی 18 تیم خارجی برای حضور در تور سی‌و‌سوم، ادامه داد: در دوره گذشته تور 9 تیم خارجی شرکت داشتند، اما تا به امروز ما حضور 14 تیم خارجی را در تور سی‌و سوم قطعی کرده‌ایم و با بررسی‌هایی که انجام می‌دهیم، احتمال افزایش این تعداد نیز وجود دارد.

بهتاج عنوان کرد: در تلاش هستیم تا از لحاظ کمی و کیفی، تور امسال را بهتر از سال‌های قبل برگزار کنیم، اگرچه در حال حاضر وضعیت ارزی مناسب نیست اما باید تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان را در شکلی آبرومندانه برگزار کنیم و بار دیگر توان و امنیت کشور را نشان دهیم.

به گفته بهتاج، کاروان تور سی‌و‌سوم را 400 ورزشکار، مربی، سرپرست، مکانسین و کمیته‌های برگزاری شامل داوران و ... همراهی خواهند کرد.

کد خبر 725694

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha