رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در آذربایجان‌شرقی

رمانده سپاه عاشورا از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و  سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص)2 خبر داد و اظهار داشت: اولین مرحله این رزمایش با اعزام گروه‌های جهادی به مناطق حاشیه نشین شهرها آغاز شده است.

وی با اشاره به این‌که تمامی گروه‌های جهادی استان از 8 الی 29 شهریور ماه در حاشیه شهرهای استان متمرکز می‌شوند، خاطرنشان کرد: ارائه‌ی خدمات پزشکی و بهداشتی بصورت رایگان، خدمات عمرانی، ساخت و مرمت خانه‌های محروم، پروژه‌های آب و فاضلاب شهری، مرمت، رنگ آمیزی و نشاط آور کردن مدارس از جمله ماموریت های این مرحله است.

به گفته عابدین خرم خدمات فرهنگی آموزشی و علمی به نوجوانان، خدمات مشاوره‌ای و روانشناسی، حقوقی، صنعتی و ارائه‌ی آموزش در حوزه اشتغال(جهت راه اندازی اشتغال کوچک و زود بازده)، توزیع بسته‌های لوازم تحریر، بسته‌های غذایی و پوشاک، تهیه جهیزیه برای نوعروسان این مناطق و... از جمله فعالیت‌های انجام شده طی این رزمایش است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ۳۰۰ گروه جهادی شامل شش هزار نفر در سراسر استان برای ارایه خدمت بی‌منت اعزام می‌شوند، که امیدواریم در این ماموریت نیز بتوانیم در عرصه محرومیت زدایی عملکرد مطلوب داشته باشیم.

وی افزود: مرحله دوم این رزمایش از ساعت هفت صبح 22 تا 23 شهریور در راستای "ارتقای امنیت محلات" توسط 40 گردان بیت المقدس در ۲۳ ناحیه سطح استان اجرا می‌شود. مرحله سوم رزمایش نیز در هفته دفاع مقدس با تجمع ۳۰ هزار نفری بسیجیان در تبریز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهداف رزمایش نیز خاطرنشان کرد: مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، مایوس سازی دشمن از هرگونه تحرک علیه کشور، نمایش قدرت مردم که مظهر آن بسیجیان است، انسجام و آمادگی روحیه بخش بسیج در دفاع از کشور از جمله اهداف این رزمایش است.

کد خبر 725698

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha