دشمن به دنبال از بین بردن تفکر انقلابی ملت ایران است

صفری گفت: دشمن تمام توان خود را برای از بین بردن تفکر انقلابی و القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «مرتضی صفری» در نشست هم اندیشی مسؤولان انجمن اسلامی مدارس استان اظهار داشت: انجمن های اسلامی دانش آموزان یک تشکل انقلابی و فرهنگی است و رسانه ملی آماده همکاری با این انجمن در تولید برنامه های رادیویی و تلویزیونی برای گروه سنی نوجوانان و جوانان است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با تشریح راهبردها، سیاست ها و اولویت های صدا و سیما در حوزه های مختلف افزود: پوشش و انعکاس برنامه‌های فرهنگی که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان نیز یکی از این مجموعه‌ها است ، از اولویت ها و رسالت های مهم صدا و سیماست.

وی با بیان تداوم دشمنی همیشگی نظام سلطه با انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: هدف اصلی دشمنان در حال حاضر ضربه به جوانان و نوجوانان با بهره گیری از فضای مجازی و سایبری است و با توجه به حجم گسترده اطلاعات و متنوع و بظاهر جذابی که در اختیار این قشر قرار می دهند، در آینده می تواند منشاء بروز تهدیدات جدی باشد. 

صفری تصریح کرد: دشمن تمام توان خود را برای از بین بردن تفکر انقلابی و القای ناکارآمدی نظام و ناامید کردن مردم در پیش گرفته و وظیفه رسانه ملی و تمامی دستگاه ها و مجموعه های فرهنگی در این برهه، امیدآفرینی و بیان خدمات بی شمار نظام اسلامی در بخشهای مختلف است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: تعمیق باورهای مذهبی در بین نوجوانان و جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راه باید اعضاء انجمن های اسلامی دانش آموزان بعنوان سفیران فرهنگی در مدارس یاریگر رسانه باشند.

کد خبر 737432

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha