همه آنچه که در نشست مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گذشت

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، آخرین وضعیت گزینه اصلی استانداری آذربایجان شرقی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، ‌«محمد وحدتی هلان» در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: در نشست امروز مجمع نمایندگان استان سه موضوع از قبیل انتخاب اروجعلی علیزاده به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تعیین گزینه احتمالی برای استانداری و فعال سازی مجتمع فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی در دستور کار قرار داشت.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی افزود: انتخاب گزینه برای استانداری آذربایجان شرقی موضوعی مهم برای استان است که البته نمایندگان استان بر ماندن خدابخش در استانداری اجماع نظر دارند به طوری که اگر قانون اجازه داد از این امر استقبال می کنیم.

وحدتی هلان خاطرنشان کرد: وزارت کشور با رایزنی هایی که انجام داده؛ حمید چیت‌چیان را بعد از بازنشستگی خدابخش، به عنوان گزینه استانداری آذربایجان شرقی معرفی می کند تا در این خصوص با بررسی و گفتگو نهایی کنیم.

وی ادامه داد: محور دیگر بحث‌ها فعال سازی عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی تبوده است؛ با توجه به این‌که زمان زیادی می شود که مجتمع فرهنگی و تاریخی ربع رشیدی راکد مانده به همین دلیل نمایندگان استان برای فعال سازی مجدد این مجتمع با اکثریت آراء دکتر پزشکیان را به عنوان نماینده مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در هیئت امنا ربع رشیدی معرفی کردند.

کد خبر 738023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha