شهدای منطقه ارسباران آبروی آذربایجان هستند

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: سرمایه گذاری در حوزه های فرهنگی از جمله گرامیداشت یاد و خاطره شهدا موجب دوام و قوام نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار اعضای ستاد یادواره شهدای ارسباران اظهار داشت: حضور با شکوه مردم ایران و آذربایجان در راهپیمایی ۱۳ آبان مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان علیه نظام اسلامی بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: ملت آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سراسر کشور در این مقطع حساس که دشمن اراده کرده نور اسلام را خاموش کند، با تاسی از خون پاک شهیدان، عزت و اقتدار آفریدند و با صلابت خود دشمن را مجبور به عقب نشینی کردند.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که عزت و اقتدار ملت ایران دشمنان را مستأصل کرده است، افزود: اگر امروز شاهد مقاومت و پایداری ملت ایران و توان موشکی جوانان کشور در مقابله با تهدیدهای احتمالی هستیم، به برکت خون شهیدان و فداکاری نیروح های مسلح داست.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: امروز همین توان بازدارنده؛ دشمن را از مواضع ضد ایرانی در تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی همراه با عملیات روانی به عقب رانده است و هیچ کشوری حاضر به همراهی با آمریکا در این توطئه ها نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در محلات مختلف می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را نسل به نسل منتقل می کند، گفت: این حرکت فرهنگی که در منطقه ارسباران با هماهنگی و همدلی مردم و مسؤولان ۵ شهرستان شمالی استان آغاز شده،  الگویی برای دیگر مناطق کشور و منطقه آذربایجان است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر  این‌که شهدای منطقه ارسباران آبروی آذربایجان هستند، افزود: پاسداری از خون شهدا آرمان ملت پایدار و مقاوم ایران درمسیر انقلاب است و در برابر سیاست های سلطه جویانه استکبار هم با حرکت در مسیرخط سرخ شهادت پیروز میدان خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در پایان با تأکید بر تقویت از وحدت و همدلی در منطقه ارسباران گفت: رونق بخشی به موضوعات فرهنگی می تواند در غنای محتوایی یادواره های شهدا نیز اثرگذار باشد.

کد خبر 738296

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha