نویسندگان و هنرمندان عظمت انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را مکتوب کنند

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت توجه به هنر انقلابی گفت: نویسندگان و هنرمندان عظمت انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را مکتوب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری‌یزدی در مراسم دیدار هنرمندان و نویسندگان یزدی با امام جمعه یزد با اشاره به اقدام اخیر آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما اطمینان داریم که خداوند با این انقلاب است و هر کس که با خدا باشد، هرگز کسی نمی‌تواند به او تعرض کند.

وی افزود: چون که ما انقلابی خدایی داریم و مورد عنایت خداوند است، در مقابل دشمنان نیز پیروز می‌شویم و امیدواریم روز به روز این موفقیت روزافزون شود.

امام جمعه یزد گفت: مسئولان ما باید به صورت جدی تلاش کنند و هنرمندان و نویسندگان نیز در این زمینه نقش مهم و موثری دارند زیرا باید این عظمت انقلاب را به تصویر بکشند و مکتوب کنند تا ماندگاری را در تاریخ داشته باشد.

آیت الله ناصری‌یزدی بیان کرد: الان زمانی است که برای حفظ روحیه انقلابی و حفظ آرمان‌های بزرگ حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری و امام حسین (ع) تلاش کنیم و آنها را به نسل آینده بشناسانیم.

وی بیان کرد: ما باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان جذب نسل جوان را در دستور کار خود قرار دهیم و نویسندگان و هنرمندان با قلم و هنر خود به بهترین نحو جذب را انجام دهند.

امام جمعه یزد گفت: سبک زندگی و اسلامی که بر مبنای عشق، ایثار و هماهنگی است بهترین راه برای موفقیت ما است که نباید اجازه دهیم تا این روش و منش از ما دور شود و نویسندگان و هنرمندان بایستی با مکتوب کردن ایده‌ها و نظرات در جهت ثبت آنها گام بردارند.

آیت الله ناصری بیان کرد: افرادی که هنر فکر و اندیشه انقلابی دارند، باید به تولید و جذب ایده‌های مناسب تلاش کنند.

در ادامه این مراسم نیز ماکت کتاب خاطرات آیت الله محمد ناصری‌یزدی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد در دوره‌های مختلف از جمله همراهی با امام (ره(در ایام انقلاب رونمایی و در پایان نیز از تعدادی از هنرمندان انقلابی استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 779940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha