اقدام تحسن‌برانگیز خبرنگاران تبریزی در پایان یک نشست خبری

تعدادی از خبرنگاران نشریات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری در اقدامی ارزشمند کارت هدیه خود را برای آزادی یک زندانی غیرعمد اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نشست خبری مدیر ستاد دیه استان آذربایجان‌شرقی امروز در حالی برگزار شد که در پایان جلسه به پیشنهاد یکی از خبرنگاران؛ مقرر شد به همت اهالی رسانه یک زندانی ملی و جرایم غیر عمد استان تا روز میلاد امام حسین مجتبی(ع) از بند آزاد شود.

بنابر این گزارش، در همین راستا؛ تعدادی از خبرنگاران با اهدای کارت هدیه خود که از سوی ستاد دیه استان تدارک دیده شده بود؛ در اقدامی ارزشمند، نخستین مبالغ لازم برای آزادی یک زندانی را جمع آوری کرده و قرار شد طی روزهای آینده کارهای آزادسازی آن فرد زندانی با محکومیت مالی 3 میلیون تومان فراهم شود.

«رسول تقی‌پور» مدیر ستاد دیه استان در واکنش به این اقدام اصحاب رسانه استان اظهار داشت: امیدوارم این کار خیر و حسنه شما خبرنگاران؛ تبدیل به فرهنگی عمومی برای کمک به هم‌نوعان نیازمند در جامعه شود.

وی با بیان این‌که فرهنگ اهدای هزینه مراسم ختم، تاج گل، ضیافت و ... نیز برای آزادسازی زندانیان طی سال های اخیر در تبریز رواج یافته است، افزود: گاهی مردم فکر می‌کنند که حتما باید مبالغ میلیونی به ستاد دیه اهدا کنند، در حالی که ما کمک ۵۰ هزار تومانی نیز داشته ایم و هیچ اجباری برای افراد در این زمینه نیست.

 

کد خبر 788668

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha