نقش تربیتی مساجد مورد غفلت واقع شده است

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: اختلاف میان متولیان تشکل‌های فعال در مساجد، موجب دوری این اماکن امن الهی از رسالت اصلی خود می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» شب گذشته در آغاز دوره هم‌افزایی و هم اندیشی متولیان امور مساجد تبریز اظهار داشت: طرح شهید بهنام محمدی می تواند وحدت و برادری میان شما را تقویت کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که نباید نقش تربیتی مساجد مورد غفلت واقع شود، افزود: افزایش فعالیت های دینی، بصیرت سیاسی و اعتقادی باید از اهداف اصلی این طرح باشد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر نقش مساجد در ایجاد وحدت و انسجام بین آحاد ملت، گفت: تشکل های مختلف فعال در مساجد محورهای هم افزایی خود را تقویت کنند.

وی بر نقش آفرینی تشکل های فعال در مساجد در جهت تقویت محورهای وحدت آفرین تاکید کرد و افزود: اختلاف میان متولیان تشکل‌های فعال در مساجد، موجب دوری این اماکن امن الهی از رسالت اصلی خود می شود.

امام جمعه تبریز با تأکید بر جذب حداکثری مساجد گفت: با اجتناب از سختگیری های بی مورد برای جوانان شرایطی را فراهم کنیم که رویش های بیشتری را در مسیر انقلاب شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم مساجد را پایگاه مقابله با تهدیدهای دشمنان دانست و افزود: مساجد نقش تربیتی و آموزشی در عرصه های اعتقادی و سیاسی دارند و پایگاهی برای مقابله با توطئه های دشمن هستند.

کد خبر 792221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha