توکل بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود

آیت الله مدرسی با اشاره به ایستادگی انقلاب اسلامی در مقابل قدرت های جهان گفت: توکل بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله «سید محمدرضا مدرسی » در خطبه های نماز جمعه یزد ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان و به ویژه شب های قدر فرصتی مناسب برای بندگان است تا با خداوند متعال راز و نیاز کرده و استمداد طلب کنند.

امام جمعه موقت یزد افزود: ما باید به بهترین نحو از این شب های قدر استفاده را داشته باشیم و از خداوند نیز طلب استغفار کنیم زیرا  بیشترین بخشش را در این شب ها از سوی خدا داریم.

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرنشان کرد: در زمانی که تمامی قدرت های جهان به رژیم صدام و بعث کمک می کردند تا در مقابل ایران بیایستد، جوانان ما با اراده الهی و توکل بر خداوند و همچنین تبعیت از ولایت در مقابل دشمنان ایستادند و توانستند انقلاب را پیروز کنند.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کرد زیرا با وجود حضور قدرت های جهان و انواع آرایش نظامی رژیم بعث، این رزمندگان اسلام بودند که با تبعیت از ولایت فقیه در مقابل آنها ایستادند و پیروز شدند و خرمشهرها را آزاد کردند.

وی گفت: جنگ هشت سال دفاع مقدس یک الگو و نمونه کاملی از استقلال و پیروزی ما در مقابل استکبار جهانی بود که با تکیه بر قدرت لایزال الهی پیروز شدیم و امروز نیز باید آن را مورد توجه قرار دهیم و در مقابل دشمنان بیایستیم.

عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در مسئله برجام دنبال خلع سلاح جمهوری اسلامی هستند، افزود: آنها ابتدا بحث هسته‌ای را مطرح کردند و سپس بحث موشکی، آن‌هم به این دلیل است که اگر روزی به مانند گذشته بخواهند ایران اسلامی را موشک باران کنند ما نتوانیم به آنها پاسخ دهیم.

آیت الله مدرسی تصریح کرد: کسانی که می‌گویند موشک نمی‌خواهیم و دنبال مذاکره هستند باید به کشورهای منطقه بنگرند و ببینند که دشمن رحم ندارد و فقط به دنبال اهداف پلید خود هستند.

کد خبر 792531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha