آیا شهرداری یزد از بلاتکلیفی خود رها می شود؟

شهرداری یزد قریب به ۹ ماه است که بدون تصدی فعالیت خود را ادامه می دهد که همراه با حواشی متعدد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، شهرداری یزد پس از استعفای مهدی جمالی نژاد از سمت شهرداری یزد و انتصاب وی به عنوان معاون عمرانی وزیر کشور دارای حواشی متعددی بوده است.

شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مدت چندین شهردار را با رای خود انتخاب کردند اما این افراد نتوانستند حکم خود را از وزارت کشور دریافت کنند.

مجتبی فرهمند، سید حسینی، داوری نظری  به عنوان افرادی بودند که توسط اعضای شورای اسلامی شهر یزد با حداکثر آرا به عنوان شهردار منتخب یزد انتخاب شدند اما بنا به دلایلی هر کدام از آنها نتوانستند از وزارت کشور حکم را دریافت کنند.

داوری نظری که مدتی پیش به عنوان شهردار منتخب یزد انتخاب شده بود و انتظارها برای تایید حکم وی از سوی وزارت کشور وجود داشت اما به صورت رسمی این حکم نیز ابلاغ نشد و وی نیز پس از حواشی که به وجود آمد، از سمت خود استعفا داد.

در آخرین اقدام نیز اعضای شورای اسلامی شهر یزد با آرای خود جمال الدین عزیزی با هشت رای موافق توانست به عنوان چهارمین شهردار منتخب انتظار برای تایید حکم از سوی وزارت کشور داشته باشد.

جمال ‌الدین عزیزی فردی یزدی متولد 1353 و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است که می‌توان به سوابق شغلی وی، فعالیت به عنوان مدیرعاملی شرکت برق دماوند و نیروگاه سیکل ترکیبی یزد و عضو هیئت ‌مدیره این شرکت اشاره کرد.

اما آیا در این مدت که شهر یزد بدون شهردار مانده است، اعضای شورای اسلامی شهر یزد چگونه می توانند پاسخگوی مردم باشند و آیا این حواشی داخل شورای اسلامی شهر یزد چقدر به عملکرد این شورا لطمه زده است؟!

 

 

کد خبر 797136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha