اجماع گفتمانی، برنامه محوری و تعیین الگوی برتر به عنوان سه اتفاق مهم برای رسیده به اهداف

طالبی با اشاره به اولویت های اجرایی در استان یزد گفت: اجماع گفتمانی، برنامه محوری و تعیین الگوی برتر به عنوان سه اتفاق مهم برای رسیده به اهداف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» در نشست با فرمانداران و بخشداران گفت: اجماع گفتمانی، برنامه محوری و تعیین الگوی برتر به عنوان سه اتفاق مهم برای رسیده به اهداف از پیش تعیین شده است.

استاندار یزد افزود: ما در راستای برنامه محوری سعی کرده ایم تا اجماع گفتمانی را بوجود بیاوریم که در این زمینه نیز طرح آمایش بر مبنای نظر همه نخبگان در حال تدوین است که بعد از تدوین و تصویب باید مبنای حرکت و فعالیت همه دستگاه‌ها باشد.

وی بیان کرد: با توجه به این که انتخابات را در پیش رو داریم که بایستی تقویت انسجام اجتماعی به نحوی که مشارکت عمومی در انتخابات را داشته باشیم.

طالبی بیان کرد: جهت‌دهی تسهیلات به سمت اشتغال مولد در شهرستان‌ها مورد توجه جدی باشد و فرمانداران و بخشداران اطمینان داشته باشند که تسهیلات اعطایی در مسیر اشتغال مولد هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: تکمیل طرح های نیمه تمام، جذب سرمایه در حوزه گردشگری از جمله تاکیدات و برنامه های ما است که امیدواری با همکاری مسئولان این امر تحقق پیدا کند.

استاندار یزد با اشاره به برخی برنامه‌های عمومی که در پیش‌رو است، افزود: همایش پیرغلامان به عنوان یک برنامه مهم بین‌المللی همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان یک رویداد سیاسی و مهم در پیش رو است و همه حتی به ظاهر کم‌اهمیت‌ترین اداره‌ها و دفاتر استانداری باید در این مقوله‌ها مشارکت کنند و در تمام موارد وفاق و همدلی خود را حفظ کنند.

وی همچنین بر ضرورت تقویت ارتباط با رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات تاکید کرد و بیان داشت: نباید هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها قائل باشیم و همه موظف به پاسخگویی هستند.

 

کد خبر 800382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha