برگزای بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه یزد

دهشیری با اشاره به سالروز شهادت شهید بهشتی گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه بیش از ۲۰ برنامه در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « غلامعلی دهشیری»  در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت: ما در دستگاه قضای استان یزد بیش از 20 برنامه از اول تا هفتم تیرماه به مناسب شهدات شهید دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه داریم.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: حضرت امام در نهضت خود یاران وفادار و مخلصی همچون شهید بهشتی داشتند که خود را در کنار امام(ره) ایستادند و سرانجام به دست کوردلان منافق به شهادت نائل شدند.

دهشیری ادامه داد: شهید بهشتی با تاسیس دانشکده علوم قضایی اقدامی ارزنده داشتند که چندین هزار قاضی را تحویل جامعه داده است.

وی افزود: پلیس قضایی از جمله اقدامات دیگر شهید بهشتی بود  که به خوبی توانست در اجرای عدالت گام بردارد.

رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها به عنوان رابطی بین مردم و مدیران هستند که بایستی دریافت های آنها از جامعه دقیق باشد تا بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند و در این رابطه نیز بایستی به خوبی دستگاه را به جامعه معرفی کنند تا مردم از خدمات آنها آشنا شوند.

دهشیری تصریح کرد: تعامل با اصحاب رسانه امری ضروری برای روابط عمومی ها است زیرا از این طریق قدرت پاسخگویی و استفاده از ظرفیت رسانه ها به خوبی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: روابط عمومی ها، وکیل مدافع مردم در برای سازمان و مدعی مردم نسبت به سازمان ها هستند.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: اهداف دستگاه قضا بر دو محور نظارت و قضاوت است که در حوزه نظارت در نظام جمهوری اسلامی به منظور صیانت و سلامت سیستم ها است و در حوزه قضاوت نیز مبتنی بر رعایت عدالت در جامعه بر اساس قضاوت بر مبنای عدالت است.

کد خبر 801263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha