روحیه ایثار و مقاومت لازمه پاسداری از مرزهای اعتقادی است

محمدپور گفت: در شرایط کنونی کشور حفظ روحیه جهاد، ایثار و مقاومت در حفظ کیان و اعتلای عزت و عظمت کشور اثرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد محمدپور» امروز(11 تیر ماه 98) در دیدار اعضای دست‌اندرکاران، هیأت داوران و شرکت کنندگان دومین جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هنرمندان و اساتید 10 استان کشور در این جشنواره حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: این جشنواره با هدف تقویت روحیه حماسی، تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، در شرایط کنونی کشور حفظ روحیه جهاد، ایثار و مقاومت در حفظ کیان، اعتلای عزت و عظمت کشور اثرگذار است.

وی با بیان این‌که روحیه ایثار و شهادت لازمه پاسداری از مرزهای جغرافیایی کشور است، گفت: 155 اثر با مضامین حماسی، فرهنگ ایثار و شهادت در بخش های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است، اعتقاد داریم به آن هدف و مقصدی که از برگزاری این رویداد پیگیر بوده ایم، رسیده ایم.

محمدپور با بیان این‌که فلسفه وجود انجمن موسیقی استان؛ تولید آثار فاخر در این عرصه هنری است، گفت: این جشنواره به همت این انجمن و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری از معاونت فرهنگی سپاه عاشورا، بسیج هنرمندان، حوزه هنری، صدا و سیما و رسانه های استان برگزار می شود.

همچنین گلریز، عضو هیأت اوران جشنواره موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت در سخناین با بیان این‌که در معرض شدیدترین هجمه فرهنگی دشمنان به ویژه در عرصه موسیقی قرار داریم، گفت: رهبر انقلاب بارها نسبت به حوزه فرهنگ کشور هشدارهای لازم را داده اند؛ چنین جشنواره هایی باید تداوم داشته باشند و در سراسر کشور اجرایی شوند.

کد خبر 804938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha