دستگاه قضایی ضامن اجرای عدالت و تقویت کننده اعتماد به نظام اسلامی است

حجت الاسلام مدرسی با اشاره به جایگاه دستگاه قضا گفت: دستگاه قضایی ضامن اجرای عدالت و تقویت کننده اعتماد به نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد« حجت الاسلام سید محمد کاظم مدرسی» در مراسم تکریم و معارفه دادستان یزد گفت: فلسفه وجودی حکومت اسلامی مبتنی بر اجرای احکام دینی و الهی است .

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد:یکی از قوی ترین و مهمترین زمینه های اجرایی و تضمین اجرای عدالت اسلامی و اجکام دینی نیروی قضایی است که یکی از شئون خاص انبیا الهی است.

وی گفت: شاخصه بارز حکومت داری در بین ائمه طاهرین و پیامبران الهی است و افرادی که در مسند قضا و شعب مختلف هستند ادامه دهنده راه انبیا و ائمه الهی هستند.

حجت الاسلام مدرسی ادامه داد: دستگاه قضایی ما انگیزه را در بین همه قضات بوجود آورده که با قاطعیت و شدت بیشتر در میدان حضور داشته باشند.

وی افزود: امروز خرسندیم که یکی از چهره هایی که توانسته اعتماد مردم را در بین مجموعه نظام اسلامی و مجموعه دستورات حکومت دینی را تقویت کند دستگاه قضایی است .

امام جمعه بخش مرکزی یزد بیان کرد: ما باید دست در دست هم دهیم و با وجود حضور دشمنان برای ضربه به ما، بتوانیم کارآمدی نظام اسلامی و الهی را عرضه داده و به جهانیان معرفی کنیم.

وی گفت: دستگاه قضایی ضامن اجرای عدالت و تقویت کننده اعتماد به نظام اسلامی و موتور محرکه برای نظام اسلامی و ایجاد احساس مسئولیت در بین مسئولان و عامل وحدتی در جامعه است.

امام جمعه بخش مرکزی یزد تصریح کرد: اگر دستگاه قضایی بدرخشد ایجاد وحدت کرده و تولی و تبری را در جامعه تقویت می کند.

وی گفت: امروز همه چشم هاامیدشان به این قوه قضائیه است و ما نیز چشم ها را به این جریان می بینیم.

کد خبر 805152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha