مهرواره داستان آفرینش در تبریز پایان یافت

مهرواره داستان آفرینش با تجلیل از برگزیدگان و معرفی صاحبان آثار برتر در تبریز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ «علی بینش» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی امروز در آیین پایانی نخستین مهرواره داستان آفرینش در تبریز اظهار داشت: زمانی که این نوجوانان به نویسندگان و رمان‌نویسان معروف و توانمندی تبدیل شدند، خاطره حضور در این مهرواره را فراموش نکنند.

همچنین در بخشی از این آیین کتاب مجموعه آثار نوجوانان شرکت‌کننده در مهرواره داستان با عنوان «آفرینش داستان» رونمایی شد، اجرای سرود کانون به دو زبان فارسی و ترکی و قصه‌گویی داستان معروف سارای از سوی یک دختر نوجوان تبریزی بخش دیگری از این برنامه بود.

بنابر این گزارش، محمدرضا زمردیان، معاون فرهنگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی از مسئولان استان به همراه افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی، محمدعلی مقیمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات کانون و مدیران کل کانون استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کرمانشاه نیز در این آیین حضور داشتند.

مهرواره داستان آفرینش  با تجلیل از برگزیدگان و معرفی صاحبان آثار برتر در تبریز به پایان رسید. مهرواره واژه‌ای است که کانون پرورش فکری برای عنوان برخی از رویدادهای غیررقابتی ویژه کودکان و نوجوانان انتخاب کرده است.

کد خبر 819600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha