هدف اصلی جنگ نرم دشمن خشکاندن هویت ملت ایران است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: امروزه جنگی علیه فرهنگ و اصالت ملت ایران تحمیل شده و هدف آن خشکاندن ریشه و هویت مردم، به ویژه جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز(۲۰ مرداد) در جمع مدیران و مسؤولان استانی، به تشریح روش های جنگ نرم دشمنان پرداخت و اظهار داشت: لازمه مقابله با توطئه فرهنگی دشمن آگاهی بخشی به آحاد جامعه است.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: امروزه جنگی علیه فرهنگ و اصالت ملت ایران تحمیل شده و هدف آن خشکاندن ریشه و هویت مردم، به ویژه جوانان است، در چنین شرایطی افزایش آگاهی و شناخت روش هایی که دشمن نفوذ می کند، ضروری است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی فریب مردم و دروغ جلوه دادن مسائل، شایعه پراکنی، شبهه افکنی در جامعه، کارشکنی در برنامه ها، نفوذ در اشخاص، ارکان و برنامه ریزی ها و ایجاد برخی اغتشاشات را از روش های مهم نفوذ دشمن در کشور برشمرد.

آل هاشم افزود: در این میان نقش مسؤولان و مدیران بسیار مهم و با اهمیت است که ضمن شناخت این موارد؛ راهکارهای مناسبی ارائه کرده و مردم را نیز با این شیوه ها و ترفند ها آگاه کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: سن ازدواج در جامعه رو به افزایش است که این مسأله، آسیب های اجتماعی نامطلوبی به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 819997

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha