اسكان بیش از ١٧٠٠ دانشجو در چهار خوابگاه فعال یزد

بهنام فر با اشاره به امور دانشجویی دانشگاه گفت: بیش از ١٧٠٠ دانشجو در چهار خوابگاه فعال یزد اسکان دارند.

رضا بهنام فر مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به نوساز بودن خوابگاه دخترانه طوبی )حدود پنج سال ساخت) و نوسازی خوابگاه پسرانه گلستان در تابستان جاری از وضعیت مطلوب خوابگاه های موجود دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد.


وی افزود: با توجه به واگذاری امورخوابگاهها به بخش خصوصی از سال 1397 و نظارت مناسب حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی بر نحوه عملکرد در بخش ارائه خدمات، خوابگاههای این دانشگاه در شرایط مناسبی قرار دارند.


وی اظهار داشت: با توجه به نوسازی و ایمن سازی دو خوابگاه دخترانه مجتمع حضرت امام رضا(ع) و پسرانه حضرت علی اکبر(ع) در تابستان 1397،نوساز بودن خوابگاه دخترانه طوبی ( حدود 5 سال ساخت) و نوسازی خوابگاه پسرانه گلستان در تابستان جاری (1398) در مجموع وضعیت خوابگاه های موجود دانشگاه علوم پزشکی شهیدصدوقی یزد مطلوب است.
 

وی خاطر نشان كرد: در حال حاضر تعداد چهار خوابگاه دانشگاه در شهر یزد فعال است و با اسكان هزار و ٧٢٤ دانشجو، مشغول ارائه خدمت به دانشجویان متقاضی واجد شرایط است.


بهنام فر تصریح كرد: ظرفیت خوابگاههای دانشگاه به تفکیک شامل خوابگاه مجتمع حضرت امام رضا (ع) 450 نفر، خوابگاه حضرت علی اکبر 384نفر، خوابگاه گلستان 336 نفر و خوابگاه طوبی 554 نفر است.
 

مدیر امور دانشجویی دانشگاه با اشاره به وضعیت سرویس دهی خوابگاههای دانشگاه در تابستان و ایام تعطیل گفت:در فصل تابستان بنا به ضرورت دانشجویان مقاطع بالینی رشته پزشکی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که با تایید استاد راهنما و ریاست دانشکده متبوع واجد شرایط اسکان تابستانی به منظور انجام امور مربوط به پایان نامه هستند و دانشجویانی که واحد کارورزی و کارآموزی دارند، در خوابگاههای پسرانه و دخترانه منتخب ساکن هستند. همچنین در ایام تعطیلات سال نو هم دانشجویان مقاطع بالینی رشته پزشکی بنابه درخواست اسکان داده می شوند.

کد خبر 831547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha