ظرفیت موجود در کانون های روستایی آذربایجان‌شرقی قابل توجه است

هادی‌نیا گفت: ۷۵۰ کانون در روستاها و عشایر استان آذربایجان‌شرقی فعالیت دارند که هر یک دارای ظرفیتی عظیم در حوزه تولید، گردشگری و ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد هادی‌نیا» امروز(25 شهریور) در مراسم آغاز دوره آموزشی کوتاه مدت کارآفرینی فرهنگی و هنری ویژه فعالان روستا و عشایر منطقه شمال‌غرب کشور اظهار داشت: این دوره آموزشی مطابق با چارچوب‌ها، استانداردها و اصول تعریف شده بین المللی به صورت یک روزه اجرایی می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که کارآفرین کسی است که در زمان، مکان و با هر امکان می تواند تولید ثروت کرده و ضرر را به سود تبدیل کند، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مؤسسه طنین ندای وحی و مؤسسه کارآفرینی پژوهشگران پویا در برگزاری این دوره آموزشی یک روزه مشارکت دارند.

وی با تأکید بر بهره مندی از فضای مجازی برای تبلیغ کالاهای فرهنگی و هنری گفت: مساجد و روحانیان باید در عرصه رونق تولید فرهنگ و هنر ورود پیدا کنند، در این میان فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز می توانند نقشی محوری داشته باشند.

هادی‌نیا افزود: 1400 کانون فرهنگی هنری در سطح استان فعالیت دارند که ظرفیت بسیاری در زمینه کارآفرینی فرهنگ و هنر در حوزه روستا و عشایر دارند، گفت: 750 کانون در روستاها و عشایر استان آذربایجان‌شرقی فعالیت دارند که هر یک دارای ظرفیتی عظیم در حوزه تولید، گردشگری و ارتقای شاخص های فرهنگی و هنری هستند.

گفتنی است، دوره آموزشی کوتاه مدت کارآفرینی فرهنگی و هنری ویژه فعالان روستا و عشایر منطقه شمال‌غرب کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و با همکاری ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در تبریز برگزار شد.

کد خبر 832277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha