دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی بود

طالبی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس صحنه‌ای بی‌بدیل از ظهور و بروز ارزش‌های انسانی و توانمندی‌های انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد علی طالبی» در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد به مناسبت 31 شهریور و آغز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس تبلور روحیه، عزت، شرف و ایستادگی ملت در مقابل دشمنانی است که  کیان انقلاب اسلامی و تمامیت ارزی ما را مورد هدف قرار دادند.

 

استاندار یزد بیان کرد: امروز دفاع مقدس به یک فرهنگ در کشور ما تبدیل شده که همه جنبه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و همه جوانب جامعه را متاثر از خود کرده و با تکیه بر آن سعی دارد تا قله های افتخار را روز به روز فتح کند.

 

وی گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس به عنوان سر تعظیم فرود آوردن به جان فشانی های کسانی است که با جانفشانی های خود زمینه را برای موفقیت های انقلاب و ایران اسلامی فراهم کردند.

 

طالبی تصریح کرد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید بر راهی است که ملت در مقابل زیادی خواهی های استکبار جهانی برگزید و امروز که نبرد استکبار جهانی با ما در شکل و صورتی دیگر است  استمرار روحیه مقاومت متاثر از فرهنگ عاشورا و تکیه بر رمز پیروزی وحدت جامعه بود که می تواند باز هم پیروزی را به آغوش ملت بازگرداند.

 

استاندار یزد ادامه داد: امیدواریم با حضور مردم و مسئولان هفته دقاع مقدس برای دفاع از ارزش های اسلامی باشد.

کد خبر 834833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha