مشکل تورم و اقتصاد واقعیت تلخ اما قابل حل کشور است

حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که مشکل تورم و اقتصاد واقعیت تلخ اما قابل حل در کشور است، گفت: هیچ کدام از مشکلات امروز به اندازه سختی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن کاملی‌فر» عصر امروز(سوم مهر) در یادواره ۷۵ شهید طلبه حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب اظهار داشت: آمریکا در تمام راهبردهای خود علیه ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که ایران اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و ولایت فقیه بیش از چهل سال مقابل توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کرده است، خاطرنشان کرد: امروز هر تهدیدی از طرف دشمن به یک فرصت راهبردی برای نظام تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به برکت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری جوانان در جنگ هشت ساله بر تحریم های دشمنان غلبه و آنان را مأیوس و تمام تحریم ها را به فرصت تبدیل کردیم.

حجت الاسلام کاملی‌فر تصریح کرد: امروز در سایه خون شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم؛ از قدرت بازدارندگی بی نظیری در منطقه برخوردار هستیم که در سایه این اقتدار تهدیدهای صورت گرفته به فرصت های شیرینی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: ایران اسلامی به دنیا ثابت کرده که قادر است فراتر از مرزهای جغرافیایی به نبرد و جنگ با دشمنان اسلام بپردازد و این مسأله باعث نگرانی و خشم آمریکا و استکبار جهانی شده است.

وی با اشازه به این‌که دمشمان از راهبرد فرهنگ و اقتصاد به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: مشکل تورم و اقتصاد واقعیت تلخ اما قابل حل در کشور است، اما هیچ کدام از مشکلات امروز به اندازه سختی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

کد خبر 836383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha