لزوم حمایت دستگاه های همسو از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا

حجت الاسلام مدرسی بر لزوم حمایت دستگاه های همسو از مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « حجت السلام سید محمد کاظم مدرسی» در دیدار با  حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس سازمان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای ولایت کشور و دست اندرکاران مدارس صدرای استان با بیان اینکه نگاه به دین بحث مهمی است گفت: در مباحث دینی اینکه چگونه خدا را بشناسیم و از او چه انتظاراتی در مقابل خواسته های  خود داشته باشیم بسیار مهم است.

وی تاکید کرد : باید برای نوع نگاه به دین در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان برنامه داشته باشیم و این رسالت دستگاه های فرهنگی را سنگین تر می کند.

مدرسی افزود: وارد کردن دانش آموزان مداررس صدرا در مدیریت، متن و بطن جامعه در عرصه های مختلف فکری، علمی، اقتصادی ، هنری و ... مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: حمایت دانش آموزان باید پس از تحصیل هم ادامه داشته باشد تا آنها در آینده  منشا اثرات خیر برای کشور و اسلام قرار گیرند.

مدرسی بر لزوم همکاری نهادهای همسو در جهت تقویت مدارس صدرا تاکید کرد و گفت: این هم افزایی باید در بین دستگاه های انقلابی و همسو پررنگ تر باشد.

وی  با اشاره به  اهداف تعیین شده برای مدارس صدرا گفت: باید از تجربیات موجود در حوزه های آموزشی و تربیتی در جهت تقویت این مدارس بهره برد.

کد خبر 837341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha