پایان مهر؛ آخرین مهلت شرکت در نمایشگاه رینوتکس است

رئیس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه فناوری و نوآوری ربع رشیدی (رینوتکس) گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در نمایشگاه تا پایان مهرماه فرصت دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در تبریز، «علی جهانگیری» با بیان اینکه نام‌نویسی از طرح‌های فناورانه برای حضور در رینوتکس هفتم از اول شهریور امسال آغاز شده است، اظهار داشت: ثبت‌نام از طریق پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.rinotex.ir انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: تاکنون ۷۳۰ طرح فناورانه در ۱۸ زون تخصصی این نمایشگاه نام‌نویسی کرده‌اند که بیشترین طرح‌ها مربوط به توسعه و تجاری‌سازی فناوری با ۴۱۷ طرح است.

جهانگیری افزود: زون فعالیت‌های پژوهشی و فناورانه دانش‌آموزی با ۱۳۴ طرح، زون الکترونیک با ۱۲۲ طرح و زون آب با ۱۰۱ طرح بیشترین سهم را از طرح‌های ثبت‌نام‌شده دارند.

وی از تمامی فناوران و مبتکران دعوت کرد تا برای معرفی توانمندی‌های فناورانه خود و نقش‌آفرینی در ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان این حوزه، آشنایی با فضای کسب‌ و کار دانش‌بنیان، اطلاع از آخرین فناوری‌ها، ارتباط و تعامل با فناوران سایر حوزه‌های تخصصی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و دولتی و بهره‌مندی از امکان ارزیابی طرح‌های فناورانه خود توسط متخصصان در این نمایشگاه نام‌نویسی کنند.

جهانگیری با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام شرکت‌ها، نهادها، سازمان‌ها و مراکز حمایتی نیز در این نمایشگاه فراهم شده است، افزود: مؤسسه های حامی فعالیت‌های دانش‌بنیان، شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و مراکز علمی و فناوری جهت معرفی خدمات خود در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

وی در خصوص بخش ویژه نیازهای فناورانه و ساخت داخل در این نمایشگاه نیز گفت: امسال فضای لازم برای ارائه نیازمندی‌های فناورانه از سوی سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، صاحبان صنایع، شرکت‌ها و مؤسسات خدماتی و عمومی، شرکت‌های تولیدی، صنعتی و سازمان‌های متولی بخش‌های اجرایی نیز فراهم شده است تا بتوانند به معرفی نیازهای فناورانه خود و خرید فناوری از فناوران و نوآوران، مخترعان و مبتکران و نیز مراکز تولید دانش و فناوری‌های کاربردی اقدام کنند.

جهانگیری خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد جدید رینوتکس هفتم در راستای رونق تولید و حمایت از ساخت داخل، تلاش خواهد شد نیازمندی‌های بخش‌های تولیدی و خدماتی کشور با هدف "رونق تولید داخلی در معرض دید علاقه‌مندان و حامیان ایده و فناوری قرار گیرد.

گفتنی است، این نمایشگاه در چهار بخش اصلی ایده‌های فناورانه، تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات دانش‌بنیان و نیازمندی‌های فناورانه و یک بخش فرعی با عنوان شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای حمایتی از ۱۳ تا ۱۷ آبان در تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 844443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha