حضور ۲۵ مؤسسه در هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تبریز

مسؤول کمیته فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز گفت: امسال برخلاف سال‌های گذشته، تمام ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند.

«مجید علیزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز اظهار داشت: برای سومین سال متوالی است که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال همزمان با نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز برگزار می‌شود.

مسؤول کمیته فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز افزود: چهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان آذربایجان‌شرقی به صورت مستقل برگزار شده بود که سابقه پر شدن سالن پروین اعتصامی در برگزاری این نمایشگاه نیز وجود داشت. امسال نیز برخلاف سال‌های گذشته، تمام ثبت‌نام کنندگان در نمایشگاه حضور دارشتند.

علیزاده ادامه داد: در نمایشگاه هفتم، ۲۵ شرکت مجوز دار فعال در عرصه رسانه‌های فرهنگی دیجیتال با بیش از ۳ هزار عنوان اثر و با تیراژ حدود ۱۰ هزار عددی شرکت کردند.

وی در رابطه با میزان رضایت غرفه داران از برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: طبق بازخوردی که از غرفه داران داشتیم، میزان رضایت در این دوره بیش تر از دوره‌های قبل بوده و محل غرفه‌ها نیز نسبت به گذشته بهتر شده که همین موضوع موجب افزایش میزان فروش شده است.

وی افزود: بازدیدکنندگان نیز از برگزاری این نمایشگاه رضایت دارند چرا که بر خلاف دوره های قبل برای محصولات عرضه شده در این نمایشگاه بن تخفیف منظور شده بود و با احتساب تخفیف های نمایشگاهی مؤسسات شرکت کننده، این تخفیف‌ها به ۵۰ درصد نیز می‌رسید.

علیزاده در رابطه با شرکت‌های حاضر در هفتمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال گفت: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، مشهد، قم و سایر استان‌ها بودند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال ادامه یافته و در سال‌های آتی شاهد برگزاری وسیع‌تر و تخصصی‌تر این نمایشگاه در تبریز باشیم.

کد خبر 847125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha