بررسی مسائل قضایی، اداری و اقتصادی آذربایجان‌شرقی

همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه، ۴ گروه در مرکز استان آذربایجان‌شرقی به بررسی مسائل قضایی، اداری و اقتصادی خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت‌الله «سیدابراهیم رئیسی» صبح امروز نهم آبان پس از ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر خود به استان آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: برای احصاء مشکلات استان؛ ۱۷ گروه از روز گذشته اعزام شده‌اند تا مشکلات مناطق مختلف آذربایجان شرقی را بررسی کنند. 

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: ۴ گروه در مرکز استان به بررسی مسائل قضایی، اداری و اقتصادی خواهند پرداخت و بخش‌هایی که با قوه قضاییه مرتبط است نیز بررسی خواهد شد.

وی با بیان این‌که در این سفر نشستی با خانواده معظم شهدا و فرهیختگان و علما خواهیم داشت، افزود: دیدار با کارآفرینان و صنعتگران و تولید کنندگان و کارگران نیز جزو سفر است، چراکه این استان یکی از قطب‌های صنعتی و قابل اتکا کشور محسوب می شود.

رئیسی تصریح کرد: در نشست اداری با مدیران خدمتگزار جلسه خواهیم داشت و در نهایت مسایل مربوط به دستگاه قضایی در دادگاه و دادسرا و سازمان‌های وابسته  قوه قضاییه نیز از دیگر برنامه‌هاست که نشستی با قضات خواهد بود. 

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: شورای عالی قوه قضاییه نیز در این سفر یک روزه برگزار خواهد شد که به منظور بررسی بررسی تمام گزارشات به دست آمده از این استان خواهد بود و امیدواریم بتوانیم به یک تصمیم  نهایی برای گره‌گشایی از مشکلات در این استان برسیم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ما آذربایجان را در زمان‌شناسی، شجاعت، دلیری و پیشتازی در عرصه‌های مختلف می‌شناسیم، گفت: امیدواریم بتوانیم در پایان این سفر به یک تصمیم نهایی برای گره‌گشایی از مشکلات این استان برسیم. 

کد خبر 848350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha