بازدید مسئولان از پروژه‌های شهری اردکان

جمعی از مسئولان از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی سطح شهر اردکان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ امام جمعه، شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر اردکان از پروژه‌های مختلف عمرانی سطح این شهر بازدید و دیدن به عمل آوردند.

مسئولین حاضر در این برنامه در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه مسقف کردن بازارچه بازار نو، بلوار رودخانه فصلی اله آباد، کف سازی بافت تاریخی محله شریف آباد، بازسازی حمام صدرآباد، کارگاه ساخت اِلمان میدان شهدا و مجتمع تجاری در دست احداث سلطان العلماء قرار گرفتند.

طرح مسقف کردن بازارچه بازار نو با پیشرفت 40 درصدی و برآورد یک میلیارد ریال هزینه، پروژه بلوار رودخانه فصلی اله آباد با پیشرفت 60 درصدی و برآورد پانزده میلیارد ریال هزینه، پروژه بازسازی حمام صدرآباد با پیشرفت 70 درصدی و برآورد پنج میلیارد ریال هزینه، ساخت اِلمان میدان شهدا با پیشرفت 60 درصدی و برآورد پانصد میلیون ریال هزینه و مجتمع تجاری سلطان العلماء با پیشرفت 50 درصدی و برآورد سیزده میلیارد ریال هزینه در حال اجرا است.

همچنین پروژه کف سازی بافت تاریخی محله شریف آباد با پیشرفت 100 درصدی با برآورد یک میلیارد و دویست و سی‌وپنج میلیارد ریال هزینه به مرحله تکمیل رسیده است.

لازم به ذکر است که این پروژه‌ها و طرح‌های شهری به همت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری اردکان، واحد امور فنی و شهرسازی، واحد زیباسازی شهرداری اردکان، همکاری هیئت امناء مسجد و شرکت آرمان گستر اردکان در حال اجرا و ساخت است.

کد خبر 855847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha