فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی منصوب شد

سرهنگ محمد احمدی؛ طی مراسمی با حضور مسؤولان استانی و کشوری به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان شرقی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: تبریز  پیشتاز حرکت های انقلابی و صف شکن در طول سال های پس از انقلاب اسلامی بوده و در اتفاقات اخیر نیز مردم این شهر یار دیگر نشان دادند که همچنان نسبت به آرمان های انقلاب پایبند هستند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: این استان پبه لحاظ استراتژیک و جغرافیایی ویژه است، چنانکه ۲۷۰  کیلومتر با کشورهای همسایه مرز دارد، با این حال آذربایجان شرقی جزو امن ترین استان هاست که این مهم در سایه تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و سایر نیروهای مسلح و به برکت همکاری مرزنشین ها حاصل شده است.

وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی در بحث قاچاق و آسیب های اجتماعی نیز جزو پاک ترین استان های کشور است، گفت: شاید تصور بر این باشد که موقعیت خاص استان ایجاد کند تا در حوزه قاچاق مواد مخدر شرایط ویژه ای داشته باشد اما به دلیل ایمان و اعتقادات عمیق دینی مردم، جزو استان های کم مشکل در این حوزه است.

همچنین دادستان دادسرای نظامی آذربایجان شرقی در سخنانی گفت: تلاش نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها قابل تقدیر است و هدف و آرمان اصلی کارکنان این نیرو حفاظت از اموال مردم و صیانت از آرمان است.

«حسین غفران نیا» از نیروی انتظامی به عنوان بازوی قدرتمند اسلام و انقلاب یاد کرد و با اشاره به همکاری و تعامل نزدیک دادسرای نظامی استان با تمامی نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی، اظهار داشت: ما حامی نیروهای مسلح هستیم تا از ملت و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی حراست شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم سرهنگ محمد احمدی به عنوان فرمانده مرزبانی آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات سرهنگ محمدعلی طاهری که به افتخار بازنشستگی نائل شد، قدردانی شد.

کد خبر 863118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha