فهما، طرحی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی و هنری مساجد در جامعه است

حجت الاسلام سالاری با اشاره به نقاط قوت رویداد ملی فهما گفت: فهما، طرحی برای معرفی دستاوردهای فرهنگی و هنری مساجد در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حجت الاسلام مظفر سالاری» در نشست با مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد گفت: هر کس در مسیر انقلاب است و برای این انقلاب زحمت کشیده، تربیت شده مسجد است و ارتباط معنوی با مساجد داشته است.

وی افزود: امروز ما در کانون های مساجد سعی داریم تا در تمامی گروه های سنی برنامه داشته باشیم و از مهدکودک نیز این برنامه ها آغاز شود که در طرح ملی فهما نیز این مسیر دنبال می شود.

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد بیان کرد: یکی از ضعف های ما نداشتن آمار و اطلاعات است که در فهما نیز این مساله مد نظر قرار گرفته و برای اولین بار در کشور نیز به صورت علمی و سیستماتیک فعالیت ها ثبت می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: اگر کانون در منطقه محروم طرح مناسبی داشته باشد می تواند در طرح فهما این طرح را به صورت کشوری مطرح کند و خود را به عنوان الگویی در کشور معرفی کند.

وی افزود: یکی از دستاوردهای فهما ثبت اطلاعات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی مجموعه های مردمی است.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد:ما امروز باید از فرصت پیش آمده به برکت  انقلاب اسلامی از طریق هم افزایی و همدلی در فعالیت ها در جهت رسیدن انقلاب به هدف خود قدردان باشیم.

کد خبر 872314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha