حضور مردم ایلام با حضور اعضای کانون‌های مساجد در مراسم گرامیداشت شهیدحاج قاسم سلیمانی

مردم استان ایلام با حضور گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مراسم سومین روز شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی یاد وخاطره سردار رشید اسلام را گرامی داشتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: این مراسم در محل مصلی شهر ایلام با حضور گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و مردم شهیدپرور و انقلابی استان ایلام با شکوه تمام برگزار شد.

 

 

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این مراسم با بیان اینکه شهادت سردار قاسم سلیمانی یک راهبرد جدید را در منطقه و جهان ایجاد کرده است، تصریح کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ دیدیم.

 

 

 

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه تمامی موجودیت امریکا از این لحظه مورد هدف ما خواهد بود افزود: امروز یک حرکت آتش به اختیار برای مقابله با آمریکا در منطقه شکل گرفته است.

 

 

 

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از امروز نه تنها امنیت جانی ندارند بلکه دیگر امنیت روانی هم نخواهند داشت .

 

 

 

سردار شاکرمی با اشاره به نقش محوری سپهبد شهید قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش در جبهه‌های سوریه و عراق وی را به عنوان نماد مبارزه با تروریسم جهانی در جهان برشمرد و گفت: اگر آمریکا به اهداف خود در منطقه می‌رسید هیچگاه به ترورهای کور دست نمی‌زد، ترور حاج قاسم نتیجه نرسیدن آمریکا به مقاصدش است.

 

 

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ذوب شدن در ولایت را از ویژگی‌های بارز حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد و افزود: خصائص بارز انسانی حاج قاسم منجر به ایجاد موج انسانی در سراسر دنیا شد.

 

منبع: روابط عمومی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور

کد خبر 879896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha