عاشورا، مهدویت و ولایت فقیه به شیعه حرارت می دهد

حسینی گفت: آن چیزی که به شیعه حرارت می دهد و ما را مقاوم نگه داشته، عاشورا به عنوان موتور محرکه، اعتقاد به مهدویت و وجود ولایت فقیه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیدنصیر حسینی» امروز (30 دی) در نشست امام جمعه و تعدادی از معتمدین بخش کبگیان (صالحان، چیتاب و نقاره خانه) شهرستان بویراحمد، اظهار داشت:حضور خروشان جمعیت در مراسم های مختلف تشییع سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی»، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمانشان جهانیان را به حیرت واداشت، به گونه ای که نخست وزیر پست رژیم صهیونیستی ترسید و خود را کنار کشید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خون پاک شهید سلیمانی همه فکرهای پلید را شست و دشمن را مایوس کرد، گفت: به برکت خون شهدا، رهبری های حضرت امام راحل، مقام معظم رهبری و حضور شما مردم انقلاب اسلامی مصون ماند

 

وی به موشک باران پایگاه عین الاسد اشاره و اضافه کرد: ایران اسلامی در این نبرد هیمنه آمریکا را شکست و تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان استکبار جهانی زد.

 

حجت الاسلام حسینی مردم بخش کبگیان را مثل دیگر مناطق کهگیلویه و بویراحمد منسجم و در مسیر ولایت دانست و اضافه کرد: حضور شما و سایر مردم استان در مناسبت های مختلف، انرژی مضاعفی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تزریق می کند.

 

امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: حضور شما در نماز جمعه و دیگر عرصه های حمایت از انقلاب اسلامی باعث شد که دشمن در همه عرصه ها شکست سختی را تجربه کند.

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در نماز جمعه هفته گذشته حضور مردم را در صحنه های مختلف سرمایه و رمز پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها دانست و تاکید کرد: ایران اسلامی با داشتن همچنین سرمایه های ارزشمندی در برابر دنیای استکبار و استعمار ایستادگی کرد.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: دشمنان 40 سال برای ضربه زدن به نظام در صحنه حضور دارند ولی به لطف خداوند، وجود رهبری بصیر و دشمن شناس و حضور باشکوه مردم روز به روز بر عزت و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: تاریخ ایران مدیون شهدا و حضور مردم در عرصه های مختلف است و همه ما افتخار داریم که در مقطع مهمی از تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی قرار داریم.

 

وی مردم بخش کبگیان را مردمی سرافراز و سربلند خواند و ادامه داد: انقلابی بودن و ایستادگی از افتخارات شما و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: آن چیزی که به شیعه حرارت می دهد و ما را مقاوم نگه داشته، عاشورا به عنوان موتور محرکه، اعتقاد به مهدویت و وجود ولایت فقیه است و دشمنان برای غلبه بر ایران اسلامی، حمله به این سه عنصر را تشدید کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه باید برای آینده ای که متناسب با شان و ظرفیت نظام اسلامی و مردم است، تلاش کنیم.

 

شایان ذکر است در این نشست، حجت الاسلام «علی وحدانی فر» امام جمعه بخش کبگیان و حاضرین ضمن تبریک انتصاب نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مسائل و مشکلات این بخش را بیان کردند.

کد خبر 883284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha