لزوم تداوم برنامه‌های موثر بر شادابی افراد/ تأکید بر حفظ کرامت سالمندان

تابش ضمن رایزنی نسبت به تأمین اعتبارات برخی از پروژه‌های استانی، در برنامه‌هایی جداگانه بر لزوم تداوم برنامه‌های مؤثر بر شادابی و سلامت افراد و حفظ کرامت سالمندان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع ورزشکاران صبحگاهی این شهرستان ضمن آغاز برنامه‌های کاری خود همراه با آنان به نرمش و انجام حرکات ورزشی پرداخت.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در این برنامه که در محل سالن فجر ورزشگاه آزادی شهرستان اردکان برپا شد با ابراز خوشحالی از تداوم چنین برنامه‌هایی که بر شادابی و سلامت افراد مؤثر است، برای همگان آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

«محمدرضا تابش» همچنین در بازدیدی از مرکز تحقیقات سالمندی اردکان بر حل مشکلات، ارتقای این مرکز و راه‌اندازی کامل اولین مرکز پایش سلامت میان‌سالی تأکید کرد.

وی بابیان اینکه سالمندی، فرآیندی غیرقابل توقف است اظهار داشت: حفظ کرامت سالمندان و فراهم آوردن امکانات لازم برای زندگی بهتر توأم با شادابی و سلامتی ازجمله اقدامات ضروری است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری از بخش‌های مرتبط سالمندی در شهرستان ازجمله خانه سالمندان مجد و مرکز تحقیقات سالمندی عنوان کرد: این مرکز باید با تکمیل بخش‌ها و مراکز زیرمجموعه به عنوان یک مجموعه کامل و شاخص نه‌تنها در کشورمان بلکه در منطقه شناخته شود.

در این برنامه که مدیرکل بهزیستی یزد، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، فرماندار و اعضای هیئت‌امنای مرکز حضور داشتند پیرامون تأمین اعتبار و توسعه مرکز و افتتاح بخش‌های جدید آن بحث و تصمیم‌گیری شد.

همچنین نماینده مردم اردکان و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با حضور در کمیسیون تلفیق بودجه ۹۹ کل کشور، پیرامون تأمین اعتبار برخی از پروژه‌های ملی و استانی با نمایندگان مجلس و دولت به بحث و تبادل‌نظر پرداخت که منجر به بهبود و تقویت بخشی از اعتبارات استانی شد.

لازم به ذکر است که حضور در مناطقی از شهرستان اردکان ازجمله شهر احمدآباد و بخش عقدا و نشست هم‌اندیشی با جمعی از ورزشکاران، روسا و مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان اردکان از دیگر برنامه‌های محمدرضا تابش بود.

کد خبر 890866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha