باور به کتاب و کتابخوانی می تواند عاملی در جهت پرورش بانوان موفق در جامعه باشد

دانش یزدی با اشاره به اهمیت کتابخوانی در جامعه گفت: باور به کتاب و کتابخوانی می تواند عاملی در جهت پرورش بانوان موفق در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « فاطمه دانش یزدی» دقایقی پیش در نشست دورهمی بانوان کتابخوان استان یزد در محل نمایشگاه کتاب یزد گفت: تبیین سیاست های حوزه بانوان و خانواده با توجه به نقش آفرینی و مسئولیت پذیری بانوان در خانواده از جمله وظایف ما در این اداره کل است.

وی افزود: ما سعی داریم به هماهنگی بین بخشی در جهت فعالیت های مربوط به حوزه خانواده بپردازیم.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیان کرد: امروزه با توجه به گسترش فناوری اطلاعات و فضای مجازی شاهد توجه کمتر خانواده ها به کتاب و کتابخوانی شده ایم که همین امر نیز باعث شکاف بین نسلی شده است اما می توانیم از طریق نشست ها و گروه های کتابخوانی در جهت کاهش این شکاف حرکت کنیم.

دانش یزدی بیان کرد: ما در گذشته شاهد حضور مادربزرگ ها و خانواده ها با شاهنامه خوانی آن ها بودیم اما متاسفانه به فراموشی سپرده شده که این دورهمی ها می تواند ما را به دوران گذشته باز گرداند.

وی گفت: خانواده، عشق، محبت از جمله شاخصه های گذشته ما است و این دورهمی ها می تواند احیای فرهنگ احیای فرهنگ اصیل ایرانی و بومی یزد را به دنبال داشته باشد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری یزد بیان کرد: امروز اگر به کتاب و محتوای آن باور داشته باشیم می توانیم بانوان و زنانی موفق در جامعه داشته باشیم.

کد خبر 895278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha