موج بلاخیز کرونا با همت مردم فهیم رخت بربندد

تابش در پیامی، ابراز امیدواری کرد: انشاءالله این موج بلاخیز و مصیبت بار با همت مردم فهیم از کشور، استان و شهرمان رخت بربندد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «دکتر محمد رضا تابش» در پی درگذشت یکی از زرتشتیان اردکانی تبار پیامی صادر کرد و مجدداً با بازماندگان درگذشتگان اخیر شهرستان ابراز همدردی کرد.

نماینده مردم شهرستان اردکان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این پیام تاکید کرد: کرونا؛ دین و مذهب، پیر و جوان، سفید و سیاه، عرب و عجم، غنی و فقیر و... نمی شناسد و وقتی سایه کریه و سنگینش را بر کشوری، شهری، محله ای و خانه ای بگستراند و جدی گرفته نشود، نفس ها را به شماره می اندازد و جان می ستاند.

وی ادامه داد: همشهری خوب، مهربان و مردمدار زرتشتی ما، خانم فیروزه جهانگیر رشیدی که خاطره مهربانی های او در خانه سلامت شریف آباد ماندگار است بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان ضیایی اردکان، جان به جان آفرین تسلیم کرد؛ "روانش شاد، گروسمان نشین باد و بازماندگانش تندرست و شاد و سرفراز زیوند"

این مقام مسئول تصریح کرد: به همه همشهریان صبور اردکانی که این روزها داغدار از دست دادن عزیزانشان هستند مجددا تسلیت می گویم و از مردم فهیمی که با رعایت توصیه های بهداشتی، عزم شکست کرونا را کرده اند، صمیمانه سپاسگزارم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: انشاالله این موج بلاخیز و مصیبت بار با همت مردم فهیم از کشور، استان و شهرمان رخت بربندد.

کد خبر 909319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha