رفتار برخی از شهروندان قابل قبول نیست

آل هاشم گفت: متأسفانه برخی از مردم تذکرات بهداشتی را رعایت نکردند و در چهارشنبه آخر سال، شب عید و... توجهی به هشدارها نداشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم»، در رژه نیروهای فعال در رزمایش مدافعان سلامت در تبریز اظهار داشت: تلاش همه خادمان ملت در عرصه مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر و نوعی جهاد محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: دشمنان دین و قرآن با وجود اینکه می بینند ۱۹۰ کشور درگیر این ویروس هستند، اما به بهانه کرونا اعتقادات دینی ما را هدف قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: بدخواهان ملت و نظام اسلامی ایران می‌خواهند با تخریب وجهه شهر مقدس قم به دین ضربه بزنند. آیا ایتالیا و فرانسه و اسپانیا و... هم قم بود؟ ایا آنجا هم روحانیون بودند؟ قطعا هدف دشمن و رسانه‌های معاند فقط حمله به اعتقادات دینی است.

امام جمعه تبریز همچنین با نتقاد از برخی رفتارهای ناشایست عده ای از شهروندان در شهرهای مختلف کشور؛ گفت: بعضی از مردم متاسفانه تذکرات را اصلا رعایت نکردند و در چهارشنبه آخر سال، شب عید و... توجهی به هشدارها نداشتند که نتیجه آن افزایش تعداد مبتلایان است.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم از مردم خواست تا حد ممکن در خانه مانده و به تذکرات ارایه شده از سوی وزارت بهداشت توجه کنند و خاطرنشان کرد: ستاد مقابله با ویروس کرونا نیز باید در مقابل قانون شکنان قاطعانه برخورد کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: اگر وضعیت عادی بود ما به مناسبت روز پاسدار در میدان صبحگاه سپاه حاضر می‌شدیم تا روز پاسدار را تبریک بگوییم.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که علت عصبانیت دشمن از سپاه، نشان از عظمت این نیروی مردمی دارد؛ افزود: امام خمینی(ره) در یک جمله عظمت پاسداری را نشان دادند که زبان حال همه ما نیز هست که فرمودند: ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

 

کد خبر 909595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha