بازدید مسئولین از غسالخانه آرامستان اردکان/ توزیع بسته های گوشت قرمز به همت بسیج بین نیازمندان

مسئولین شهرستان از غسالخانه آرامستان اردکان بازدید کردند و به همت بسیج نیز بیش از ۲۵۰ بسته گوشت قرمز بین آسیب دیدگان معیشتی بر اثر شیوع کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ جمعی از مسئولین شهرستان اردکان از غسالخانه آرامستان اردکان بازدید و دیدن کردند و به عوامل اجرایی و دست اندرکار خداقوت گفتند.

همچنین فعالیت های انجام شده در غسالخانه آرامستان اردکان از زمان شیوع ویروس کرونا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در این برنامه حضور داشتند.

پیش از این نیز جلسه هماهنگی نحوه تجهیز و تدفین متوفیان مبتلا به کرونا نیز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل دفتر امام جمعه اردکان برگزار شده بود.

در اقدامی دیگر با هدف حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان معیشتی بر اثر شیوع ویروس کرونا، طرح توزیع بیش از 250 عدد بسته گوشت قرمز با تلاش و همت بسیجیان پایگاه ها و حوزه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردکان اجراء شد.

یادآور می شود که رئیس مرکز بهداشت اردکان نیز در گفتگویی، گفت: یکی از دستاوردهای بسیار خوبی که نظام سلامت و بهداشت و درمان کشورمان داشته بحث غربالگری است که تاکنون حدود 90 درصد از افراد خانوارهای شهرستان اردکان مورد غربالگری قرار گرفته ‌اند.

کد خبر 911727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha