از تولید و حرکت تا فقر تغذیه ای در جنوب ایران

فعالیت های مجازی کانون های فرهنگی هنری در برنامه دینی، نشان تولید و حرکت در جوانان و فقر تغدیه ای جنوب ایران از جمله اخبار حوزه علمی و فناوری نمایندگی خبرگزاری شبستان استان بوشهر از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه است.

به گزارش گروه علمی و فناوری   خبرگزاری شبستان از بوشهر، آنچه در ادامه می آید، مروری است بر مهمترین اخبار این حوزه، که از تاریخ 16 تا 22 فروردین ماه 1399 در این شعبه استانی جهت اطلاع رسانی به مخاطبان ملی و بین المللی درج و انتشار یافته است.

 

* فعالیت مجازی کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) گناوه در مراسمات دینی

مداح گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا؛ مراسم جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج)در محل امامزاده سلیمان بن علی (ع) بندرگناوه بدون حضور زائرین و از طریق شبکه های مجازی بصورت برخط (آنلاین) پخش گردید.

 

 

* کشمیری: سواد سلامت؛ مهمترین نسخه علمی و درمانی

سعید کشمیری گفت: کلیه ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺑﺴﺘﺮﯼ و درمانی ﺑﯿﻤﺎﺭﺍﻥ ﻣﺸﮑﻮﮎ ﺑﻪ ﮐﺮﻭﻧﺎ در بیمارستان های دولتی ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺍﺳت.

 

 

* فکوری: تولید و حرکت؛ نشانه جوهره جوانی

حامد فکوری گفت: جامعه توحیدی و ایمانی و به ویژه فعالان اجتماعی در مقابل فتنه انگیزی طاغوت اجتماعی و رسانه ای غرب هوشیار باشند.

 

 

* پخش زنده تفسیر نهج البلاغه جوادی آملی در روز جوان

با توجه به شیوع «ویروس کرونا»، جلسات آموزشی مسجد ابوطالب (ع) بوشهر با محتوای نماهنگ تصویری تفسیر نهج البلاغه از بیان آیت الله جوادی آملی در پیام رسان مجازی این مسجد پخش شد.

 

 

* دکتر عبیدی: کم خونی فقرآهن شایع ترین فقر تغذیه ای در جنوب ایران

نرگس عبیدی گفت: شایع ترین کم خونی؛ «کم خونی اکتسابی» در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران است و همین طور در جنوب کشور «کم خونی فقرآهن» که بیشتر به دلیل نقصان و یا اشتباهات در الگوی تغذیه ای می باشد.

 

 

کد خبر 915098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha