سامانه فهما، راهکاری موثر برای ارائه فعالیت‌های کانون ها در ایام شیوع کرونا است

زارعیان با اشاره به اهمیت ثبت فعالیت کانون ها در زمینه مقابله با کرونا گفت: سامانه فهما، راهکاری موثر برای ارائه فعالیت های موثر کانون ها در ایام شیوع ویروس کرونا است.

مسئول کانون ولایت یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد با اشاره به ثبت اطلاعات در سامانه بچه های مسجد گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با ایجاد سامانه فهما، ظرفیت مناسبی را برای کانون ها بوجود آورده است تا بتوانند به صورت ملی برنامه های خود را ارائه کنند.

زارعیان بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا یکی از راهکارهای ارائه فعالیت های کانون ها از طریق سامانه بچه های مسجد است که کانون ها می توانند هم الگو دهی کرده و هم این که از فعالیت های کانون های دیگر الگوگیری کنند.

وی گفت: یکی از مزایای این سامانه حضور کانون های مختلف شهری، روستایی، عشایری و حتی دوردست ترین نقاط کشور است که می توانند فعالیت های خود را ثبت کنند.

مسئول کانون ولایت یزد ادامه داد: ما نیز در استان سعی کردیم فعالیت های خود را ثبت کرده و به نحوی از فعالیت های دیگر کانون ها نیز استفاده کنیم.

زارعیان بیان کرد: ثبت فعالیت های کرونا، حضور در مسابقات آنلاین سامانه بچه های مسجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی، اطلاع رسانی برای برنامه های خود از جمله اقدامات ما در این زمینه بوده است.

وی بیان کرد: امیدواریم که کانون های دیگر نیز این فعالیت های خود را ثبت کنند تا هم خود را به کشور معرفی کنند و هم این که ما نیز بتوانیم از این خدمات استفاده کرده و الگو گیری کنیم.

مسئول کانون ولایت یزد بیان کرد: در سال گذشته اگرچه برای نخستین بار این اقدام صورت گرفت اما دارای مزایا و معایبی بود که امیدواریم در سال جاری این معایب برطرف شود و با قوت بیشتری از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور پیگیری شود.

 

کد خبر 933406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha