برنامه‌ریزی‌های لازم برای  برگزاری امتحانات نهایی در جهرم انجام شده است

نیک فر با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت حضوری در جهرم گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری امتحانات نهایی در جهرم انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیک ‌فر» امروز (دوشنبه 19 خرداد) درجمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم که به صورت حضوری انجام می شود، گفت: برای رفع دغدغه‌های والدین و دانش آموزان در خصوص نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه های اجرا و تصحیح اوراق امتحان هماهنگ نهایی پایه دوازدهم، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم افزود: در حوزه‌های اجرا نیز حفظ آرامش و امنیت و ایمنی دانش آموزان و فرهنگیان دارای اولویت است.

 

وی با اشاره به افزایش تعداد حوزه های امتحانی بیان کرد: در خصوص سلامت دانش‌آموزان و همکاران، حوزه‌های اجرا از ۱۱ حوزه به ۱۷ حوزه افزایش پیدا کرده تا عملاً رعایت پروتکل فاصله گذاری اجتماعی هوشمند رعایت شود.

 

نیک فر با تاکید بر اینکه حضور دانش آموزان و عوامل در حوزه‌های اجرا با ماسک الزامی است، خاطرنشان کرد: ضدعفونی کردن دست‌ها و کفش‌ها در هنگام ورود به حوزه‌های اجرا انجام می‌شود.

 

وی از صدور ابلاغ برای مراقبان سلامت خبر داد و گفت: همچنین در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی جهرم درخواست نظارت مستمر صورت گرفته که این همکاری در حال اجرا است.

 

مدیر اداره آموزش و پرورش جهرم در پایان گفت: با همکاری بسیج فرهنگیان نیز حوزه‌های اجرایی پس از برگزاری امتحان ضدعفونی می‌شوند.

کد خبر 936862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha