دشمن اعتقادات مردم را نشانه رفته است

سردار بابایی بابیان اینکه نوك پيكان حملات دشمن در مباحث فرهنگی و اجتماعی اعتقادات مردم است، گفت: بایستی اجرای درست امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف تقويت ريشه‌های اعتقادی در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» امروز (21 خرداد) در نخستین همایش توجیهی، آموزشی دبیران ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر شهرستان‌ها و شورای امربه‌معروف و نهی از منکر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی استان مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلا با تأکید بر احیای این فریضتین فراموش‌شده، اظهار کرد: اگر به ارزش‌ها و مشکلات جامعه به‌صورت فردی نگاه کنیم به تعالی نخواهیم رسید.

 

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: اجرای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در همه حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ضروری است و تنها مختص به عفاف و حجاب نیست.

 

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تصریح کرد: بدحجابی ناشی از فرهنگ غلط برخی از افراد جامعه است.

 

سردار بابایی بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی بیش از چهل سال با توطئه‌های مختلف نظیر تحمیل جنگ هشت‌ساله و تفرقه‌افکنی‌های پی‌درپی درصدد نابودی و ریشه‌کنی انقلاب اسلامی است که به لطف خداوند متعال و هدایت‌های راهبردی رهبری توطئه استکبار خنثی‌شده، افزود: امنیت جامعه امروز ما مرهون فداکاری‌های رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امربه‌معروف است.

 

وی بابیان اینکه نوك پيكان حملات دشمن در مباحث فرهنگی و اجتماعی اعتقادات مردم است، ادامه داد: بایستی اجرای درست امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف تقويت ريشه‌های اعتقادی در دستور کار همه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

 

سردار بابایی ضمن اشاره به فرموده امام راحل در خصوص اهمیت پاسداری از انقلاب اسلامی، گفت: به توصیه‌های ولی‌فقیه گوش کردیم، موفق بودیم و برای اینکه امنیت داشته باشیم دشمن چشم طمع به کشور ما نداشته باشد باید با ولایت باشیم.

کد خبر 937678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha