اجرای طرح تبلیغ مجازی در ایام کرونا

حجت الاسلام شفیع زاده گفت: در ایام کرونا در قالب طرح «تبلیغ مجازی» ۳۴۲ مبلغ همکاری کردند و ۱۶۹ هزار نفر در قالب شبکه اجتماعی تحت پوشش این برنامه ها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «هادی شفیع زاده» صبح امروز (سه شنبه 26 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان جزو نخستین استان هایی کشور بود که با حضور مبلغان بومی، روحانیون مستقر در بقاع متبرکه و اعضای انجمن یاوران وقف نشست هم اندیشی را به منظور برنامه ریزی مناسبت های پیشرو برگزار کرد.

 

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف ادامه داد: در سال گذشته در 6 مناسبت 16 هزار و 800 مبلغ در سطح کشور به مناطق مناطق محروم و امامزادگان شاخص اعزام شدند.

 

حجت الاسلام شفیع زاده بیان کرد: شرایط خاصی را کرونا امسال به وجود آورده است و این شرایط  فرصتی بود تا بتوانیم از ظرفیت شبکه اجتماعی در طرح ضیافت الهی استفاده کنیم و بر اساس آن طرح تبلیغ مجازی را آغاز کنیم.

 

وی با بیان اینکه در راستای طرح تبلیغ مجازی 342 مبلغ به بحث تبلیغ مجازی پرداختند، یادآور شد:  169هزار نفر در قالب شبکه اجتماعی تحت پوشش این برنامه ها قرار گرفتند و استان گلستان جزو استان های برتر در این طرح بود.

 

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف بیان کرد: در بحث مناسبت های پیشرو نیز دو احتمال وجود دارد در شرایط عادی نسبت به اعزام مبلغ اقدام خواهیم کرد اما اگر شرایط به وضعیت قبل برنگردد تبلیغ مجازی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

 

کد خبر 939543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha