همواره برای حضور در آثار مرتبط با امام رضا(ع) آماده ام

یک بازیگر با اشاره به علاقه قلبی خود به امام رضا(ع) گفت: هر زمان قرار باشد فیلم سینمایی یا سریال دینی و تاریخی در رابطه با امام رضا(ع) ساخته شود حاضر به همکاری هستم.

«مهوش صبرکن» در گفت وگو با خبرگزاری شبستان، در پاسخ به این پرسش که آیا سریال یا فیلمی مرتبط با موضوع امام رضا(ع) در کارنامه کاری خود داشته است ، گفت: یک تله فیلم بود. با «رامین راستاد» و «محمود پاک نیت» همبازی بودم. داستان اینطور بود که پسر من با بزرگ محل که محمود پاک نیت نقشش را بازی می کرد راه می افتند و به سمت مشهد می روند. اتفاقاتی در راه می افتاد. وقتی به مشهد می رسیدند این پسر ساخته شد. پسر قصه خلافکار بود و ناهنجاری اجتماعی داشت. حتی نقشه قتل پیرمرد را هم در سر داشت. اما درراه رفتن به  مشهد و حرم امام رضا (ع)حالش خراب می شود و در کارونسرایی اتراق می کنند. در نهایت مسائلی پیش می آید و این پسر در راه رسیدن به مشهد ساخته می شود.

 

این بازیگر ضمن اشاره به اینکه بارها  به همراه همسرش در دهه کرامت و یا مناسبت های مختلف دیگر به حرم امام رضا(ع) دعوت شده است، گفت: مگر می شود کسی به امام رضا(ع) ارادت قلبی نداشته باشد؟ من اعتقادی دارم. اینکه همیشه نه تنها از امام رضا(ع) بلکه از همه ائمه اطهار مسائل مادی نخواسته ام و تنها سلامتی، آسایش، آرامش معنوی و آبرو خواسته ام. اینکه دست یاریشان را روی سر عزیزانم بگذارند و آنها را راهنمایی کنند و راه را برایشان هموار کنند. خداراشاکرم که تا به امروز هم نتیجه بخش بوده است. 

 

صبرکن تایید کرد: یادم نمی آید هیچ وقت دست هایم را بالا برده باشم و از ائمه اطهار خانه یا ماشین یا هر خواسته مادی دیگری  داشته باشم. عادتم است و در بین فامیل مشهور به این هستم. معتقدم هر وقت لیاقت داشته باشم خدا خودش می داند و به من خواهد داد. 

 

او افزود: یکبار که چندین سال پیش برای سفر به حرم امام رضا (ع) رفته بودیم، نمایندگانی از آستان قدس رضوی به دیدن ما در هتل آمدند و گفتند قرار است کارهای تاریخی در رابطه با امام  امام رضا (ع) ساخته شود.  به ما گفتند با ما همکاری کنید اما دیگر خبری نشد. ولی هر زمان قرار باشد کاری دینی یا تاریخی در رابطه با امام رضا (ع) ساخته شود و یا سریالی در این زمینه تهیه شود ما حاضر به همکاری هستیم.

 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر» افزود: ما شیرازی هستیم و من هرگز به مشهد و حرم امام رضا (ع) نرفته بودم. من را نبرده بودند. تعداد بچه ها زیاد بود . ما هفت دختر و یک پسر بودیم. هر سال مادر پدرم و عمه ام از شیراز به مشهد برای زیارت می رفتند. مادر بزرگم هم در یکی از این سفرها در حرم امام رضا (ع) قلبش گرفت و فوت کرد. عمه و عموهایم برای خاکسپاری به مشهد رفتند و باز هم نشد که من را همراهشان ببرند. 26 سال قبل که به تهران کوچ کردم، هنوز کارتن ها را باز نکرده بودم و خواهرم که در بهزیستی کار می کند گفت از طرف محل کارش قرار است او را به مشهد بفرستند و من هم می توانم بروم. من و دو پسرم برای اولین بار در زندگی به مشهد رفتیم. حس زیبایی بود وقتی برای اولین بار حرم امام رضا (ع) را دیدم. در سنی بودم که فهم و درک کافی داشتم و در نتیجه خاطره خیلی خوبی از آن روزها دارم. 

کد خبر 940523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha