شوراي استاني دهه کرامت خراسان جنوبي تشکیل شد

شورای استانی دهه کرامت خراسان جنوبی با حضور قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد و جمعی از مسئولان در بیرجند تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، جلسه شوراي استاني دهه کرامت خراسان جنوبي با حضور حجت الاسلام «نوفرستی» قائم مقام نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبی، «نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت الاسلام «سبزه کار» دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حجت‌ الاسلام «ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی از اعضای ستاد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «غلامحسین نوفرستی» قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در این جلسه، بهره‌گیری از فضای مجازی برای گرامیداشت دهه کرامت را اولویت اول دستگاه‌ های عضو ستاد دهه کرامت استان عنوان کرد و گفت: باید ضمن پرهیز از موازی ‌کاری در اجرای برنامه‌ها، انسجام و وحدت دستگاه‌های متولی این دهه در ایام پیش روی مشاهده شود.

 

وی بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل واقعی بانوان در تبیین برنامه‌های دهه کرامت را لازم و ضروری برشمرد و ادامه داد: برای گرامیداشت هرچه بهتر روز دختر باید از توان پایگاه‌ های مقاومت بسیج استفاده شود.

 

حجت الاسلام «احمد ملایی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خراسان جنوبی نیز با تقدیر از فعالیت‌های موثر کانون‌های مساجد استان در دهه کرامت سال‌های گذشته، بر هماهنگی تمامی نهادهای عضو شورای دهه کرامت با ستاد کانون‌ های فرهنگی هنری تاکید کرد.

 

«ناصر نبی زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی هم از برگزاری هفدهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی به میزبانی این استان خبر داد و گفت: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و شیوع کرونا ویروس، پیش بینی می‌شود مراسم تقدیر از برگزیدگان در مهرماه برگزار شود.

 

وی بر استفاده و بهره‌گیری هرچه بهتر از ظرفیت عظیم دهه کرامت تاکید کرد و افزود: برگزاری شب شعر، برپایی نمایشگاه‌ آثار هنرمندان و برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول دهه کرامت پیش بینی شده است.

 

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری خراسان جنوبی نیز بر سوق یافتن برنامه‌ های دهه کرامت به سمت و سوی فضای مجازی اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود امسال برنامه‌ها با سه محوریت «خانواده،‌ مساجد و ادارات» برگزار شود.

 

حجت الاسلام «محسن مشرفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان جنوبی هم بر بهره‌گیری هرچه موثرتر از ایام پیش روی تاکید کرد و گفت: باید زیبایی‌های دین اسلام به مردم نشان داده شود و باید مطالبه عدالت‌خواهان را از طریق معرفی دین اسلام پاسخ دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کروناویروس، می طلبد که زیبایی‌های کلام و سیره امام رضا علیه السلام و حضرت معصومیه سلام‌الله علیها از طریق فضای مجازی برای مردم تبیین شود.

 

 

 

 

کد خبر 940704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha