خدمت کریمانه به مردم به یک سنت دائمی تبدیل شود

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه دهه کرامت دهه ایثار و کمک کردن به نیازمندان است، گفت: یاری و کمک رسانی به همنوعان و خدمت کریمانه باید به یک سنت دائمی تبدیل شود.

حجت الاسلام «محمدرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت اظهار داشت: در دهه کرامت باید اهل کرامت باشیم و بحث کمک رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا را در دستور کار خود قرار دهیم.

 

امام جمعه فردوس در ادامه بیان کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا امروز مشاهده می کنیم که اقشار بسیاری از مردم دچار مشکلات اقتصادی شده اند و باید در دهه کرامت به شناسایی این افراد بپردازیم و از هیچ گونه کمکی دریغ نکنیم.

 

حجت الاسلام بابایی با تاکید بر اینکه دهه کرامت دهه ایثار و کمک کردن به نیازمندان است، افزود: با کمک تشکل های مردمی می توانیم به اقشار آسیب دیده از کرونا ویروس در این دهه کمک کنیم و سبب فقرزدایی و گسترش فرهنگ کمک به محرومان در جامعه شویم.

 

وی با بیان اینکه همه نهادهای فرهنگی باید برای ارتقا و ترویج فرهنگ دینی در طول سال به خصوص دهه کرامت تلاش کنند، ادامه داد: در این ایام که به خاطر شیوع ویروس کرونا تجمعات کمتری شکل می گیرد و می طلبد که از فضای مجازی برای نشر و ترویج فرهنگ و سیره امام رضا(علیه السلام) استفاده کنیم.

 

امام جمعه فردوس در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه هنر در انتشار معارف و فرهنگ اسلامی می تواند نقش موثری را ایفا کند باید کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای معرفی منویات، سفارشات و سیره حضرت معصومه(س) و امام رضا(علیه السلام) به میدان بیایند.

 

حجت الاسلام بابایی در پایان تاکید داشت: یاری و کمک رسانی به همنوعان و خدمت کریمانه باید به یک سنت دائمی تبدیل شود و امیدواریم شاهد احیای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه در جامعه باشیم.

کد خبر 941253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha